Sunday, December 14, 2008

udang bakar

yuhuuu kengkawan...
rindunya lahai..
lama sungguh aku bercuti dr menghapdep blog kan..
biasa la..cuaca tak menentu skang ni,so aku pon tetiba terikut tak menentu jgk..
hehee.

smlm aku ada department day..
kira mcm family day jgk a..tp utk department aku je..
kitorang buat kat agrotek resort je kat langat tu..
ekceli benda tu aku kene handle ngn ada 2/3 org staff lagi..
cuak jgk aku..sbb ni 1st time aku nak organize benda agak besar...
tp so far, alhamdulillah aa..
semua nya berjalan dgn lancar kan...

sonok jgk upenya kat situ.
sbb ada sungai semua.
tp tu la...pic aku tak transfer lg..
nenanti la ek..

tp aku nak tunjuk korang 1 pic ni..
pic muka aku kene sunburn..
bole???


ahhaa..
mcm udang kene bakar kan??
gile betul..malu aku nak g keje esok..
kalau rasa2 nak cuti je bole tak??
hahahah

5 comments:

AK said...

erk...
takde kene mengena
tiba2 mau tempek pic sndri..
hahahaha

dakgilachoc said...

nica..kulit ko putih sgt beb...tu yg cepat je nampak merah...tp ko gebus la..jeles aku..haha...

Freddie said...

gelak je la yang aku mampu..kikikikiki

~chacha~ said...

akO:-
haha..
saja je tepek pic sendiri..
mau cukup kan sifat...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
nani:-
jeles??
jgn aa begitu..
sama je kita ni..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
3f:-
ko mmg saitoonnn yg suka gelakkan aku kan..
ahahahaa

-LaDy rAzOr- said...

ko putih sgt...
ko try byk kali nak gelapkan kulit pun x leh...
igt x masa bcuti kat pulau kapas dulu???
lama giler bjemur kat pantai, x gak itam2...
lagi btambah merah kulit ada ler...
hahahaa.....