Monday, January 26, 2009

kemeren hailen [day 1 part 2]

*perghh ada part2 plak cite aku ni..mcm bagus pulak kan...ni di akibatkan malas + rajin..sbb tu dia jadi ada part2..*

adoiiii mata ngantuk..tp takle nak tido pulak..
pahal je ntah ni tekak aku gatal sangat..
kalau bole digaru2 tekak aku ni, mmg nikmat..
tp takle kan..camne je ni.. ..
ishhh...ni confirm akibat lebey makan buah limau ni..
org cina sebok beraya, aku sibuk jgk nak makan limau..
rasakan...padan muka utk diri sendiri...

aku da selamat pulang kepangkal jln dr kemeren smlm..
ha...best gile percutian yg tak seberapa tu..
tp tuh la..igtkan kat sana cuaca sejuk mcm dolu2...tp tak da..
pahal ntah...panas gile weh masa sabtu tu..seb baik aku tak poyo2 pakai baju tebal2..kalau tak, confirm mensumpah kepada diri sendiri kan..tp masa ahad aritu, cuaca da agak sejuk.coz mlm tu ujan smp ke tgh hari..baru puas ati aku...
sbbnya aku mmg mengharapkan nak cuaca sejuk je kat sana sbb memandangkan kl ni da panas sgt skang kan..

okla..aku malas nak cite panjang..
so aku letak gambar n diselang selikan cerita pendek ye...
korang layan je la...

ni masa kat uma ekin..tgh tgu dia ngn mama dia..


kanak2 ceria..



kitorang tido kat century pines.. dia kat brincang..so far okla hotel ni..twinkel twinkel little star eh 3 star kot..



sesampai tu, kitorang melepak2 kan diri..penat weh..tp dlm penat2 tu, smpt lg nak posing2 kan...

ni masa nak kuar g jenjalan..saja je aku pose gitu..nak rasa mcm gedik2 sikit...


eh...aku smbg cite yg lain tu esok ehh..
ngantuk pulak..
aku janji aku akan cite nya..
babai..selamat tido

3 comments:

adslmh said...

wahhh
cuti2 mesia
hehehe

i like ur shades, cantik!

~chacha~ said...

aidadidudido:-
yeah..cuti2 mesia aje...
xberkesempatan lg nak cuti2 luar mesia.hehe...

owhh tenkiu beb!

dakgilachoc said...

makcikkkkkk ko coti2 tak ajak aku...ahahahaha...nak buah tgn dr kameren wei...aku nak buah strawberry 1 bakul..=P

wei cepat sambung pat...=P