Sunday, August 30, 2009

kde

vanue:kelab darul ehsan (KDE)
date:30082009
time:berbuka puasa
price:48nett

pasta..yummy!

satay

kambing with black papper source...sgt sedap!

lauk ini annnaa yang punya..siap ada ikan haruan masak sambal..huauwaua

carbonara & ciken pie..aku yg punya jgk!!sgt sedap wehh ciken pie tu...


ha ni muka kekenyangan aku...sungguh lazat semua makanan yg ada ni..

ni pun reaksi adik yg sgt kekenyangan..cepat betul dia surrender time ni..selalunya org semua dah berenti makan dia tak berenti lgi..ahaha

mak, adik, bab

time ni adik dah merengek2 ajak balik..siap cakap dia takle nak duduk la..apa la..
hahaha

pic masa makan2 aku lupa nak amik..
biasa la..menghayati makanan dgn penuh keikhlasan utk abis kan apa yg ada...
kitorang lepak sana smp pkl 9..
sambil sembang2 n gelak2..

makanan dia adalah sangat not bad..
berpatutan dgn harga dia..
mcm2 ada..tp ada jgk makanan yg aku tak rasa..
tak lalat wehh...

pastu masa bayar tu, abg yg bg resit tu kasi kupon..
dia kata dorang ada lucky draw.
katanya lucky draw tu akhir puasa nnt dorang baru cabut nombor..
if aku terpilih, dia akan call..
hadiah utama dia best wooo..
pakej g umrah utk2 org..
sgt best kan...

4 comments:

jojomy said...

waaahhhh
mcm menyelerakan jek
best tak cha?
sampai adik xleh nak bangun tuh mmg best la tuh

eLLe said...

wey wey. jom g sini nak?
kta g ramai2 nak.

JOMMMMM
weekend ni la wey

-LaDy rAzOr- said...

wehhhhhh...........
nampak sedap jek makanan tu....
sajer jek ko amik gambo makanan dalam posisi yg menarik,kan?!?!
aku poser nie wehhhhhh......
huhuuuuu......

~chacha~ said...

yan:mmg sgt menyelerakan yan..eheh..marilah..aku tau ko suka buffet2 ni kan...

eli:hahaha..jom la..tp u skang ni suka bg janji palsu kat i tau...kecik hati i..

nofa:okla beb..bole tahan sedap...ahaha aku saja je amik dekat gmbr2 tu..mengubat kelaparan ko..ahahha