Friday, September 4, 2009

tolonnnnnnn

td lepas buka aku baring2 dlm bilik smbl tgh berangan..
pastu tetiba adik masuk bilik n kononnya nak sembang2..
elok je dia duduk tp katil aku..
skali bunyi PRAKKK...
tetiba aku dah jatuh kebawah..
uwaaaaaaaaaaa skali rupenya katil aku patah.............

katil tu mmg dah sgt lama..
b4 ni pnah patah..
tp bkn aku yg berat ni buat..
adik2 sepupu aku yg kasi patah..
dorang dtg uma aku, masuk bilik n lanyak2..terus patah..
pastu dah ok sbb mak panggil org repair.
ni patah lagi..aduishh camne je ni...
ada sesapa nak sponsor aku beli katil baru tak??
kesiaaann aku nak kene tido bawah...
uwaaaaaaaaaaaa camne je ni...

2 comments:

jojomy said...

hahahahahahaha
terus aku mcm gelak la kan
aku bleh bayangkan saat kejadian tuh cha

~chacha~ said...

yan:
gelak besar nmpk..
ko tau time tu aku baru bodek2 adik suh belikan aku kasut bila dia dah keje nanti..sekali terus bunyi prakkkkkk..perghhh