Monday, February 22, 2010

i.m.u

lately ni aku sangat....

rindu nak keje dkt ofis puan boss mcm dulu..
rindu nak update blog mcm dulu2..
rindu nak lepak2 mcm dulu..
rindu nak sihat mcm dulu2..
rindu rindu rindu...

tp tuh la..
paling aku rindu skang ni nak sihat mcm dulu2..
yeahh lately ni kesihatan aku agak teruk..
sikit2 sakit..
semuanya since lepas operation haritu.(yeah,aku janji nak cerita tp tak cerita lg..tunggu)
maybe antibody aku dah kurang kan..nak2 lagi umo dah makin muda..
tu yg asik sakit je tu..
hmm takpon aku ni dah patut kawen..so mungkin semua kesakitan aku tu akan berakhir..
ahahaha..terlebih sudahh..:)

3 comments:

kuchalana said...

weh.. lu sakit ke?

smoga ALLAH berikan lu kekuatan..

smoga cepat sembuh dan dapat menjalani kehidupan seperti biasa..

Special Request ni slalunya untuk org2 yg ALLAH sayang jadi jgn mengeluh ok..

Ole..

~chacha~ said...

kuchalana:
aa bro..lately ni agak kurang sihat..
harap2 begitula hendaknya..
semoga bykla hikmahnya lepas ni..amin..

bro..lama tak bukak ur blog..nnt free aku jenguk2..:)

Anonymous said...

Ala la ciannya...tak sihat...yela kena kawin kot...hahhaah...take a good care ok...