Thursday, April 10, 2008

testis opss testing..testing..

semekom...salam sejahtera...


testing..testing..
chacha in da houzeeeee!!! (eeeeee mcm poyorono je kan)

cayalah!!aku dah
pandai nak men tulis² blog la skang ni..wa...satu kemajuan betul.ahahha..(
huh!@!!@! ada diantara kawan² aku agak terkujat dgn pemberitahuan kepada dorang bahawasanya aku nak mencuba nasib untuk mentulis blog..heii pahal je korang tak caya ha??see my ass leg la weii!!)

aku tak tau la aku mampu ke tak tulis blog ni..aku ni bukan pandai nak tulis² blog ni..saja cuba nasib smbl menghabiskan sisa² hidup aku ni kan...so kepada sesiapa yang sudi membaca blog aku ni kan..sila² la romen komen kalau ada pape yang tak berkenan kat hati ke..kat jiwa ke..kat mana² la..maklumla..aku ni budak2 baru belajar...so kalau salah tolong la sepak² kan eh ajar² kan..


okla..babai..nnt aku try
post entry aku ntahpape tu nanti ek..




c u when i c u..;)









2 comments:

kiemieuk said...

first komen kat u..
i komen kat ur nyer first blog sis...
hehehehe...
good luck ngan jadi blogger...
jangan sampai kena panggil ngan Menteri Penerangan dah laaa...
hehehehe...
diaorang tengah mencari blogger tue...

hehehe... cheersss...

~chacha~ said...

haha..