Sunday, November 2, 2008

di rumah

aku nak teka ni
kalau korang online kat uma..
confirm port korang best kan..
sure korang lepak kat bilik ke..hall ke or mmg ada bilik computer kan..
walaupon best korang confirm takle nak lwn ngn best aku..

sbbnya kalau korang nak tau..
kalau aku nak online kat uma..
aku terpaksa online kat dapor..
sbbnya dr dapor aku ni bole dpt wireless dr taman sebelah..
hahahha..




ha tu la port aku.. (sila abaikan pic background yg ada..)
sgt kesian kan...
walaupon port dia kurang menarik..
tp aku takkisa..janji aku dpt online..
hehe...

4 comments:

Unknown said...

hahha hebat giler. sambil online bleh mengunyah ke minom kopi beb

AK said...

pencurik!!!

haha

tapi biasa jugak buat
curi jiran sbelah rumah punya!

dakgilachoc said...

sgt strategik port anda..spt kedudukan port klang pelabuhan itu adanya..hahahaha..whatever asal ok x kisahlah kannn..

jojomy said...

hahaha sian ko..nasib baik tak kena online kat dlm toilet. lagik haru lakk

eh eh mcm ku kenal jek itu laptop huhu