Friday, November 14, 2008

kakikukeko

sedar tak sedar,
da sebulan lebih aku kat tmpt baru..
oleh itu, secara tak langsung jgk da sebulan lebih aku meninggalkan puan bos..
apa la kabar puan boss ek..sihat ke dia?
makan ke dia??maju ke bisnes dia tanpa aku???(ahahah mcm la bagus!)

setelah sebulan lebih aku keje situ..
arini utk pertama kalinya aku balik lmbt dr ofis..
pkl 930 baru balik baru kuar ofis weh....
kalau tak, pkl 515 je aku da ca alip but (eja la kalau pandai!)
ahaha..percaya tak percaya la kan...skang aku da byk keje siot..
satu perubahan yg drastik kat aku...
ye la...dulu masa kat opis puan bos asik la komplen tade keje..
tp skang..sendiri mau hingat..
so rasakan la niesa..ahahaha..
tp takpe..aku ok je...

td masa kuar dr ofis
trus g tunggu bus..
seb baik kejap je..
kalau x, mau aku maki seorang diri..
ehehhee..

nenaik je bus,
semua seat da penuh..
cuma seat blkg sekali je ada..
ikutkan hati mmg takmo duduk seat belakang tu..
tp disebabkan aku da tak larat..
so slumber je a..

masa aku nak duduk,
ada la sorang indun pompuan ni dok tgh2.
sepatutnya dia ketepi la sikit sbb nak bg ruang aku yang kecik besar masuk..
ni tidak..asik la dok bersembang...aku dok panggil kak oo kak pon buat tak tau...
geram betul aku...

then bila aku da panggil 2/3 kali tak dgr..
aku pon himpit je muka dia n masuk..
elok je aku masuk time tu, tetiba betis aku rasa sakit..
then bila da duduk tu...aku usik2 betis aku tu...tgk berdarah..
perghh gile pedih siot..
time tu aku biar je..
da la sempit..si minah indon tu dok himpit2 aku plak....
perghh hangin betul aku time tu..
seb baik tak lama dr tu, dia turun..
bila elok je dia turun, aku pon terus belek betis aku..
perghh patut aa pedih..luka siot...
eeeee ni semua indon tu punya salah!musibat betul...




ha tu tiang letrik betis aku yg luka tu..
sakit siot..luka dia agak dlm..ntah kena apa ntah kat bawah kusi tu.. cipetlok sungguh!
buruk siot..abis la,confirm nnt hantaraan aku kene discount..


pssst..ada sesapa nak beli aku tak??harga aku da turun disebabkan kececatan di betis aku yg besar tu..ahahaha (gile desprate kan..)

5 comments:

Anonymous said...

ish ishh
siannye u
=(

Unknown said...

ah! dasar indon. memang musibat!

haha tak pepasal

dakgilachoc said...

ish2...luka sket jerk..mna leh bg diskaun...jgn...rugi nti..kena naik harga lagik..=P

-LaDy rAzOr- said...

alaaa....10% jek jatuh harga ko...
setakat betis jek ape ada hal...
lain ler kalo 'aset' yg tercedera, harus ler 50% diskaun!
ekekekeee..........

Anonymous said...

hehehhe..
apesal tiang letrik lak..
kakimu adalah liquid paper.
:D

rindu kat korang