Saturday, November 1, 2008

sepatuku



korang confirm tau tak kenapa aku letak gambar2 selipar buruk ni..
meh aku cite…

sebab siper ni aaa aku mood aku swing aritu..
haha..ye ke...
ntah2 aku rasa mcm bagus je..
ye la disebabkan aku sorang..
semua kat opis tu dpt tempias..
hahaha nasib la kan..

ekceli camni..
aku ni jenis tak biasa nak bergerak smbl buat keje pakai kasut..
nak2 nya kalau kasut ada tumit sikit tu or heels or bertutup..
ye la..susa nak gerak wehh..kang kalau aku jalan hegeh2 kata aku tak effective pulak kan..
so disebabkan kurang keselesaan…aku pon bawak aa sandle buruk aku tu..(kat sini takle pkai sipar jepun, melainkan nak g amik wudhuk)

memandangkan sipar ni usia dia agak tua..
x smp 2 minggu dia kat tmpt baru, dia pun pergi menyahut seruan tong sampah…
ahahhaa..xbole bla siot..bole plak dia putus kan…
dah la time tu budgect akak agak kurang stabil utk beli sipar baru..
then aku pon bawak je la sipar yg aku rasa agak sesuai utk dipakai kat opis tu..


ha...sipar ni aa aku bawak..
tak rupe sipar jepun sgt kot kan.
so aku pon slumber je a pakai..

nak dijadikan cite...
ari apa ntah aritu..
aku nak g amik barang kat hr..
aku pki la sipar tu..sementara nak settle tu..
tetiba ada sorang akak hr cuit aku n ckp camni..."tu sipar tu.."
then aku sengeh je la n buat xtau..

so lepas settle semua..
aku pon balik tmpt aku..
tetiba check email..
tetiba terus kuar memo siot..
hahaha..
mengong sungguh..

lepas tu tetiba mood aku swing..
ye aa kot..mmg tade pape pon..
tp ntah..rasa mcm tak bes..
maybe aku tak biasa la ngn keadaan kat situ..
masa kat ofis puan bos dulu bebas..tp sini mcm2 aku kene tukar..

ha...bila mood aku da swing..
mula a aku malas nak buat pape kan..
pastu tetiba aku terpk..(menyedapkan diri sendiri)
ehh ok la tu kot dpt memo..
kiranya mcm cipta rekod apa..
tak smp sbln, aku da buatkan akak hr kuarkan memo utk semua org..
perghh hebat jgk aku ni rupenya..
ehehhehe

1 comment:

dakgilachoc said...

erk...cute siot si sipar itu..hiks...:p