Saturday, March 21, 2009

helohelo

alahai...
lama sungguh tak update eh..
bukan apa.since lastweek tak sihat la..
demam rindu...ehh rindu ke??
takla..demam+batuk tu je...
maklom aa skang musim demam kan..

so far demam da ok..
tp tinggal tekak aku ni je.
gile sakit..mcm nak telan air liur pon sikit punya seksa..
pahal ntah..letih aku makan eskem tu semua utk pujuk tekak aku tu utk sihat,
tp still sakit lagi..
hishhh degil sungguh!

skang ni life aku tade apa yg menarik pon weh..
asik dok layan tv n lepak2 biasa je..
maybe salah 1 sbb aku malas nak update coz life aku tak meriah sgt kot..
so mcm tatau nak cite apa je....
kesiankan...hahhaa

hurm...nak kata aku ada masalah, tade kot...
tp tuh aa...kadang2 aku rasa mcm tade perasaan je..
mcm kosong je...pastu mcm cepat je rasa nak emo..pastu cepat je rasa nak itu ini la...
eeeeeeeee tak suka la ada perasaan mcm ni..
tp canne...aku sendiri tatau kenapa n mengapa...
help!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

psstt:ke aku kene g bercuti jejauh dr semua org ni??adoii

3 comments:

eLLe said...

Weyh bukan kau baru balik dari UK ke??

Kehkehkeh.. I loikkee..

Nanti abg datang jumpa pah kat sana ok. buat masa ni abg busy gila. kem salam kat mak mertua ku..

~chacha~ said...

eli:
shhhh senyap2 sudah la..ko ngn koboi tu je tau...

tapayah datang la bang...mak i pon da ada calon lain utk i..so selamat meninggal eh selamat tinggal

13may said...

kamu ok?

hehhe hehhe