Sunday, March 29, 2009

i love u MAK!

smlm masa org sibuk2 dgn earth hour tu kan..
aku kat uma mcm biasa la kan...
kononnya sibuk jgk nak join tutup2 lmp jgk kan..
so dlm pkl 8mcm tu aku tny mak...

aku : mak, kita ni nak ttp lmp jgk ke tak???

mak : sbnrnya bendatu utk apa???

aku : bla..bla..blaa (aku terangkan la kan..)

mak : arghh takpayah la..yang dorang sibuk2 nak buat earth hour tu kenapa...kita sendiri bayar bil letrik...so suka hati la...

aku : terus bangun n tutup lampu..

time tu still blm pkl 830..tp disebabkan saja nak dgr pembebelan selanjutnya dr mak aku..aku tutupkan aje lampu tu...huhuh

mak : ala...nnt mak ngantuk aa nak tgk tv dlm gelap2 ni...

aku : ala..ilek a....

pastu senyap..
masing2 layan tv...
tetiba dlm pkl 9..tetiba mcm nak g toilet..
nak tanak, terpaksa lah bukak lampu kan..
takkan nak bergelap pulak..kang ada yg tersalah siram kan..
so masa aku tgh khusyuk tu, tetiba gelap...
haa!!confirm mak yg tutup lampu tu..
sbbnya kitorang berdua je tinggal..
kuar dr toilet aku tny mak....

aku : mak, asal ttp lmp...

mak : kan arini earth hour...takkan lupa kot..td sibuk suh ttp lampu...

aku : hish...(nak dimarah kang, daulat kan..so terpaksa la layan kan aje..)

mak aku mmg mcm ni..
mcm aku jgk...
kadang2 dia kelakar, kadang2 dia.........
hehehe

No comments: