Tuesday, July 14, 2009

di kala itu..

ni td lepas tgk blog si yan pasal pic lama2 tu...terus aku g cari pic2 tu..uawauwa....rindu siot kat dorang...so utk mengubat rindu aku, aku nak tepek aa pic2 zaman dolu2 aku tu..:)

layan~~

aku n aini...
skang aini tgh tunggu masa utk melahirkan baby boy dia..
semoga selamat semuanya yer..
ni pulak yan n mawi..
mawi ni dulu keje ngn co. yan kejap..
mawi ni mmg kelakar..dia suka melatah, n aku suka sakat dia..
rindu siot nak lepak2 ngn dia..

me n aini again...kecik siot perut aku time ni(perasan)..

lyn, aini n yang tak nmpk tu rina..

ni eli..:)

woo...seksi kan.



time ni aku kene dera dek aini..ahah..dia suka buli aku..n aku pon suka buli dia..:)




serius aku rinduuuuuu kat semua org n semua sweet memory..
nak ikutkan byk lagi gmbr2..tp aku serius tak igt mana aku letak cd2 gmbr aku tu..
adoiii nyanyukk sungguh

No comments: