Wednesday, July 15, 2009

tak mungkin...

eee risau betul aku..
lately ni mak aku asik ckp aku pekak je..
mana tak nya, kalau dia ckp lain, aku pon jawab lain..
confirm pastu kene marah kan...masakk...

adoiii takkan muda2 dah pekak ni wehh..
camne je ni..
muka lawa, tp telinga pekak??
awkawkakw...mampos puji diri sendiri..ahaha

aku tak rasa aku pekak kot..
maybe aku khayal...tu yang tak perasan mak aku ckp tu kan...

betul tak eli?betul tak yan??
betul aku tak sound trouble kan...

adoiii takooott..

5 comments:

eLLe said...

kau bukan sound trabel. ni cnfrm mental trabel ni.

double trabel.. masakkkk

~chacha~ said...

eli:too bad kan..

mimizuzuhaha said...

aku plak bukan bukak tapi kurang pendengaran. tula dulu2 suka dgr lagu kuat2 padan muka aku

DatinDiaries said...

hehhehee.....bukan pekak..tapi tak dengar kot....tak perasan ke...hehhhee

~chacha~ said...

umi:tuh aa mak aku selalu sound..tu la pg lagi gig dulu2..tu skang dah pekak tu..awhahha..padan muka aku..

datin: harap2 betul la tak pekak..ai tak bole menterima kenyataan..