Wednesday, July 22, 2009

pd...

ahad aritu aku, eli, ekin, erin, kak julie n lain2 ke pd..
ekceli perancangan ke sana di set oleh aku, erin n kak julie sempena sambutan beday eli in advance..so disebabkan last minute, so picnic itu adalah sederhana shj...tp walaupon sederhana..tp sgt seronokkkk..

time tu eli kene tipu ngn aku hidup2
sbbnya aku mati2 ckp aku tak join...
sekali smp je kat pd aku kuar kete then terus dia maki aku a kan..(naik kete lain2)
ahhaha padan muka aku sendiri..
so pastu kitorang terus cari port yg menarik..
then lepak2, mandi2 and bla bla bla...
tak byk cerita nak dicerita...
so layan je gmbr yg ada ni dulu ye..
tp tak byk la..coz ni dr kemera ekin, yg pic lain still blom dpt mentengok hasilnya...
so layannnn~~~

me and advance beday girl!


aku yg dah gemmm!i het it!


kami...

left to right: azan, erin, cha, kakak, eli, ekin & aely J..

hasil dr mandi2 time tu..
sekarang ni aku tgh mengalami proses penglupasan kulit..
yeah!!!aku kene sunburn yg sgt teruk..
smp semua org kat ofis tegur tny kenapa..
hahahah

2 comments:

mimizuzuhaha said...

badan ko dah naik balek..
nak raya nih..

~chacha~ said...

umi:
ehh takla..manadenaik..tu aku edit kasi besar..awkakwka..
takdela...mmg dah naik wehh..tension aku dibuatnya..risau jgk ni nak raya...demnit sungguh