Wednesday, July 29, 2009

PLEASE!!!

thnxx to anon yg baru mengkomen entry aku yg sblm ni..
anon mak enon tu dah bg aku petunjuk utk mengtranslate kan bahse cina tu..
dia suh aku google translate..
punya la bengong aku ni kan..kenapa la langsung tak terpk sblm ni kan..
lembap betul aku skang ni pasal intenet2 ni.
haishh..

so setelah aku mengtranslate kan ayat cina tu...
so aku baru dpt jawapannya..
meh aku share ngn korang..
confirm korang pon tatau apa dia ckp dlm bahse cina tu kan...

versi cino:

生活的趣味,在於享受生活的樂趣與學習~這些希望您會喜歡^^ 法拍白蟻保健食品隔熱紙高雄一日遊... 生活的趣味,在於享受生活的樂趣與學習~這些希望您會喜歡^^法拍白蟻保健食品隔熱紙高雄一日遊seo網路行銷MOTEL

versi omputih:

Interesting life is to enjoy life the fun and learning ~ I hope you'll like them ^ ^ law making health food products termites insulation paper-day tour of Kaohsiung interesting ... life is to enjoy life the fun and learning-these I hope you will Act like it ^ ^ take care of termites insulation paper food-day tour of Kaohsiung MOTEL marketing seo

ooo rupenya tu mcm iklan je.
tenkiu ye..sbb sudi nak iklan2 kat aku
tp sorry lah..aku tak perlukan iklan2 yg ntah pape ni..
so b4 aku tutup blog ni ke..private blog ni ke, better ko takpayah anta iklan2 mcm ni..
aku TAK SUKA!