Tuesday, May 27, 2008

hepi belated beday..

hari jemaat malam, lepas abis keje...dlm pkl supluh lebey rasanya,
aku,eliket, yan dan juga suami tercintanya pg selebret beday party kwn kitorang kat subang..party ni telah di organisekan oleh si penyambut hari jadi sendiri dan juga org yang disayanginya..ekceli beday dia da lepas pertengahan bln 5 aritu..tp pahal ntah dia selebret lmbt..(maybe tade budgect kot..ehehe jahat aku ni)
dia tak ajak org len pon..kitorang je..

nmpk sgt kitorang ni tergolong dlm golongan vip,vvip,koprat,keparat,kuat makan, buruk lantak semua la yerk..(pape je la..akak tak kisah ok!!janji makan)..

ala..tade idea ha mau tulis..

aku kasi hupload gambar je la yer...



mee karipap, kek blurberi, ceremel, kek sedap (tatau nama kek tu)



yang mcm renbow tu la kek sedap..yummy sungguh!



si penyambut hari jadi sedang meniup lilin
(sorry ai takdpt hupload gmbr dia atas arahan si penyambut hari jadi)


tu closeup tangan aku tgh perah limau dlm mee karipap tu..sungguh bersemangat!!



ibu mengandung (yan) yang sedang menjamu selere..



cuba teka mana 1 mata aku??



amboi kak yan oii!!mementang da kenyang, yu bersandar kat laki yu yerh!


aku dan eliket


stgh jam lepas tu,.tetiba mata aku otometik berubah jd mcm ni..uawuau!!aku sudah mengantuk ghupperrrnya...hahaha...



so dlm 1245 am gitu,kitorang pon bla dr mejlis tu...

papepon...tenkiu very the very much kat yu wahai si penyambut hari jadi dan org yang tersayang tu kerna sudi menjemput kami² yang sememangnya suka dan kuat makan ni utk selebret beday u..neway sgt sedddap masakan itu hari..nnt selalu la masak² utk kitorang lg yer....

p/s: sorry tadapat hupload pic sipenyambut hari jadi dan org yang tersayang dia tu..bahye katanya...

3 comments:

Unknown said...

epi besday tuan punya diri..

eLLe said...

hehehe aku suka! tp rambut aku tu mcm pompan mati laki je??? tuuu diaaa...

MOLY said...

happy birthday kepada kawan cha ...
sian muka penat eh ???
:D