Tuesday, May 13, 2008

tren..

arini serius aku malas gile!!!mcm x puas tido je..padahal takde la tido lmbt mlm td...pkl 11++ da tido,then pkl 550 dan bgn..mebi aku perlukan 18jam utk tido kot..baru puas smp nak muntah agaknya!!xpon maybe aku perlukan kerja baru,so baru bersemangat n tade malas² lg nak pg keje!!

mcm biasa, pkl 635 aku da kuar uma..tu pon telambat..bila da telambat,mak kene anta g stesyen lrt..so bila mak kene anta g lrt, dia akan agak membebel sikit..sakit jgk tinger pagi2 kene bebel.. heheh..tp takpe mak, along da lali pon..tp bukan aku yg lmbt..aku siap cpt..625 da siap..tp, adik tu ha..kalahkan aku yang wanita(wahhh, wanita ek) ni.set rambut mcm nak g mana je..padahal nak g sekolah..hishh budak² zaman skang..pegi sekola pon nak hensem²..menci ai tau!

bila da smp stesyen lrt,aku pon mcm biasa..belari2 anak utk dptkan tren yang da nak smp tu.aku nek kat cempaka,then kene turun kat ttwangsa.pastu aku kene amik bus pulak kat ttwangsa tok smp jln duta,then dr jln duta naik cab plak.pastu baru la smp ofis..selalunya dlm tren aku tido.tp arini tade plak tido..ntah pahal ntah..tp aku mcm seronok mengelamun a.k.a berangan kot..sesedar je da smp stesyen sultan ismail..lepas stesyen sultan ismail adalah stesyen PWTC sepatutnya.tp ntah mcm mana ntah, elok je lepas sultan ismail aku terus bgn n get ready nak keluar..bila tren tu da stop n buka pintu,aku pon terus kuar..bila da kuar tu,aku tgk eh apsal mcm lain je??upenya itu stesyenPWTC..aku pon tegelak n smbl cakap sorang²..ehhh,ni PWTC la..apake GILE NIESA ni?so aku pon melabuhkan montot ai kat kusi yang ada..smbl senyum² sorang, aku tunggu tren len.nasib tak ramai org,kalau tak sure dorang pelik, asal pempuan ni main tukar² tren kan...seb bek tak lama lepas tu ada tren..kalau tak, tak smpt aku nak kejar bus pkl 730 pulak..hish...

moral of the story..jgn berangan or mengelamun masa nek tren atau bus..kalau tak maybe telepas stesyen atau tesilap stesyen jgk mcm aku!!!

No comments: