Monday, September 1, 2008

bungapi part 1

jumaat aritu, lepas keje...
aku, eli, sikpah ngn kacuk g putrajaya..

layan bungapi..

disebabkan arini aku puasa...(yeke?)
aku tade idea nak tulis panjang2 kot..
so layan pic je la ek..

kami yang syok sendiri..ni masa dlm lif

pastu sesampai je,
kami si perempuan2 cantik terus g toilet...

time tu, mula la si kacuk menangkap gambar sendiri..
gamaknya bosan kot menunggu kitorang..

aku igt pempuan je camni, laki pon ada..woooops!sorry kacuk..:)

asal aku nmpk mcm terkinjat je?haishh...

bunga api tu start pkl 10,
tp pkl 8lebih camtu kitorang da smp..
harusla awal, sbbnya nak dptkan port menarik..

so masa tunggu bungapi tu start,

kitorang lepak2 smbl bertangkap2 gambar dan makan2..
sgt la hepi tak hengat dunia kot time tu..
gelak2 mcm saiton dah..
seb baik tak kene sound ngn org2 kat situ..
arghh pedulik apa aku!
btul tak aku ckp?da mcm saiton aku gelak..nmpk dek mak aku, mau dia tak kasi kuar uma lepas ni..

aishh!gile geli aku nak tgk pic ni...mengong sungguh..haha

da kepenatan sbb dok tergelak mcm saiton je kot..
eli, i jeles u manje2 ngn sikpah tau!kekasih gelap yg curang..i het yuh!


angin bayu membawa diriku...
ni akibat asik terkinjat..pastu panas..padan muka diri sendiri!

eh, panjang sgt da kot..
aku smbg kat entry lg 1 je la..

2 comments:

NN said...

sure u had a great time..

:)

have a good day..

~chacha~ said...

nikli:-
yeah betul..
rasa mcm nak happy sokmo mcm malam tu je..tp letih la pulak kan..

:)