Wednesday, September 24, 2008

cheese tart

ada sesapa bole tolong kemaskan barang2 aku yg perlu dibawak balik kat opis ni tak..?
ala...aku malas betul la skang ni...tolong la weii..
aku janji, sapa tolong kemas kan..
aku bg upah makan kuih raya..
serius, bukan tipu2 ni...

hurm, nak ikutkan hati malas da nak dtg ofis..
yela, benda2 yg patut disettelkan ngn puan boss semua da selesai..
cuma tunggu masa je untuk berambus..
tp dipk kan muka aku ni kurang cantik..
so aku rajinkan jugak dtg opis yg indah permai ni..
(kan org selalu ckp byk cntik muka ko xmo dtg..)

smlm aku call kaunter transnasional tanya pasal tiket..
haaaa seb baik ada kan..
so disebabkan tiket ada, takkisa la puan boss nak suh keje ke idak senin ni..
janji lepas tu aku bole jgk balik..

isnin tu nnt, tiket aku pkl 330..
kalau btul kene keje, aku mntk la kuar awal..
da namapon last day..takkan la puan boss nak berkira kot..
tp kalau tetiba puan bos kata xpayah keje da senin tu...
aku tetap akan balik ari isnin..sbbnya dlm kepala otak aku ni da tersusun mcm2 program..
heheheh..keje ke..program ke..papejelah kan..
jgn smp terlepas bus sudah..
mau sawan ba alip ba aku nnt kan..

weh baru aku tetiba terpk..
tahun ni uma aku takde kuih raya langsung..
memula aritu igtkan nak buat, (aku serius, bukan main2)
tp disebabkan ada masalah teknikal yg x dpt dielak tu yg kensel tu..
nak wat camne, kita merancang...
tuhan yg menentukan..
heheh...

so kepada sesaapa nak dtg raya uma aku nnt..
so sorry ye..no kuih raya..
tp kalau terasa nak makan kuih raya kat uma aku..bawak je bekal..
aku takkisa..outsite food allowed...
kalau nak bawak air n makanan lain skali pon bole..
ye la..kadang2 makan kat uma org ni lg sedap dr makan kat uma sendiri..
so jgn malu jgn segan ye nak dtg uma aku nnt..:)

*teringin nak makan kuih cheese tart...sedap wehh ...mana nak cari?*

7 comments:

dakgilachoc said...

hampagassssssss......hehehe...... cheese tart? ade ke erk? nak jugakkkkkkkk...hahahaha.......

~chacha~ said...

nani:-
ada la kot..
sbbnya dulu ex boss pna bg rasa..
sedappp wooo..
tp makan byk confirm muak n membuak lemak2..

Diana Ishak said...

akak dr minggu lepas dah pack. semangat nak tinggalkan kompeni.

eLLe said...

outside food allowed? bodow ni..

ahaha

~chacha~ said...

greenapple:-
semangat nak tinggalkan kampeni tu mmg ada..cuma semangat nak tinggalkan kengkawan tu..sedih woo..:((

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
eli:-
ehehee..
ye la..kalau dorang bawak makanan, kan senng aku nnt..
xyah masak bagai

TheOnlyRockHead said...

Jemput saya sekali lagi..tahun lepas saya nak datang Niecha tak bagi!!

Unknown said...

i dah rasa.
jai beli.

so so.

cam tart nenas jer.

mano tah cheese tuh pi.

ker tekak melayu x rasa cheese.

muahahaha.

kutuk diri sendiri.