Thursday, September 18, 2008

melangkah pergi!

ok done!
akhirnya masuk jgk si puan boss ke ofiss..
elok je aku dgr suara dia dr bawah ofis..
terus jantung aku mcm nak meletop kot..
nak kencing berak muntah semua ada..
perghh...gile takot...

memasuk je puan bos td..
terus aku baca mcm2 doa..
siap terbaca doa qunut pon ada..
perghh gile gementar aku..
pastu semua org aku msg suh doakan semuanya berjln lancar..
so setelah mendapat kata2 semangat dr yan n eli,
aku pon yg gagah perkasa lg macho ni, masuk bilik puan bos..
then bermula la table talk diantara kami..
huh!alhamdulillah semua berjalan lancar..

so......
lepas ni, tade la aku nak cite2 pasal puan boss lagi..
lepas ni, tade la aku nak membuli si jeffry bukan nama sbnr lagi..
lepas ni, tade la aku layan intenet sepanjang hari lagi..
lepas ni, tade la aku bosan2 tade keje lagi..
lepas ni, tade la aku merayap2 dkt semaket bawah ni lagi..
lepas ni, tade la aku tido dlm bilik tv lagi..
lepas ni, tade la aku tgk tv time keje lagi..
lepas ni, tade la aku selalu jmp dgn memana pelakon lagi.
lepas ni, tade la aku lepak seawal pagi kat kedai mamak bawah ofis ni lagi..
lepas ni, tade la aku tumpang kete yan or eli utk balik keje lagi...
lepas ni, tade la aku selalu lunch ngn eli n yan lagi..
lepas ni, tade la aku naik turun lrt ngn bus pepagi buta lagi..
lepas ni, tade la aku nak g melepak kat ofis eli time keje lagi..
lepas ni, tade la aku dah kat ofis ni lagi......

hurm, ekceli aku da dpt keje baru..
aku start 6/10..
sgt cepatkan...
aku ada seminggu je lagi menghabiskan sisa2 hidup di opis puan boss ni..
huhhh sedih2...

ye!mmg itu yg aku nanti kan setelah kian lama..
tp baru skang rezki tu aku dpt..
heppy weh...tp sedih pon ada jgk la..
takot apa ntah lagi...

7 comments:

eLLe said...

abang, ceraikan saya sekarang.. Saya tanak ikut abang migrate ke sana..

Kalau abang tak ceraikan saya, lg byk dosa2 saya atau abang buat..

Lepaskan la sayaaaaaa....

eLLe said...

Weyh aku dgn Yan dah buat MOU.
Dia takleh tinggalkan aku, aku takleh tinggalkan dia..

Kalau tak, salah sorang mesti gila..

~chacha~ said...

eli:-
haa!
disebabkan korang tak buat MOU ngn aku..sbb tu aku tinggalkan korang..
selamat meninggal!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
eli:-
cerai?
takpayah u ckp, i mmg da uruskan semua..tunggu je nnt surat dr makhamah..

we see in court!

dakgilachoc said...

wah dh dpt keje baeru? keje pe tu? kt mna? wish u good luck...do ur best k..

~chacha~ said...

nani:-
keje biasa2 je..
kat jln ampang..
bawah sikit dr ceo..ahaha..
tenkiu ek bebeh

Unknown said...

dapat keje baru kat mana??
PPSPPA ni pun amik byk staff baru intake 6/10 ni..

~chacha~ said...

dayu:-
kat jln ampang..
menara great eastern..
PPSPPA tu apa??
rasanya mcm bukan je..:)