Wednesday, September 3, 2008

konpius...

aku rasa aku ada kekonpiusan di benak pikiran la..(chewaahh...)
camni cerita dia...

last weeek..aku naik cab,
dah separuh on da way tu, tetiba ahpek driver tu tanya camni kat aku...

ahpek : lu sudah kawen ke?


aku : belom..muda lagi ...


ahpek : oh ye ke..saya igt lu sudah anak 2...


aku : oh tade la...(dlm hati, &@&*!* ahpek ni..)


ahpek : lu bila mau kawen?


aku : bulan depan...

pastu terus ahpek tu diam...
mungkin dia dpt rasakan aku tipu dia..
ahahaha padan la muka..
sapa suh main panas...

sesampai ofis, aku tipon si eli..
cite pasal si ahpek..
pastu aku tanya eli betul ke..
dia kata aku bongok kalau percaya ckp ahpek tu..
cilakasut sungguh ahpek tu!

tetiba arini pulak...
ada org msg aku..
dia kata camni,
"thought niecha study lagi,sbb niecha nampak muda sgt2.."
hahahahaa...

so korang rasa mana yg betul antara 2 statement dr dua org yg berbeza ni??
(sila pilih statement kedua..kalau tidak putus kawan!)


19 comments:

eLLe said...

aku pilih lain.. takda jawapan c atau d ke??

hishhhh..

~chacha~ said...

eli:-
ko ni sama je mcm ahpek tu kan..
hishhh jgk kat ko..

KM said...

KM dulu pun ingat cam ahpek tu hehehe....ni ikhlas tp jgnla terasa hati hehehehe...

~chacha~ said...

KM:-
ha????ye ke..
kene g buat pembedahan plastik aa camni..pastu g tambah botox..
grrrrr
:)

Freddie said...

kan betul aku cakap kat facebook tu..si niesa ni botox!

KM said...

Takyala sampai gitu. Setiap sesuatu pasti ada kelebihan & kekurangannya. So, berbanggala ngan kelebihan anda & menerima kekurangan yg ada. Tp insyaallah, takyah bimbang ekkk. Anda kiut miut hehehe....tertambah bila makan donat :D

~chacha~ said...

3f:-
arghh sadap ko..
mana ko dpt blog aku ni ha??
hishhh, mana aku pg..sure ko nak ada jgk kan..
menci ai tau..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
KM:-
hahaha..tade la..
itu gimix je..
dr g buat bendalah2 tu, baik g bercuti2..lagi syiokk kot..
well, i takkisa pon apa org nak ckp..janji hepi kot kan..:)

AK said...

erk??? takde pilihan jawapan yang len ke???
cmna nak pilih ni!!!
huhuhu

Liz Hurley said...

ko nampak muda sbb ko mkn tempe hari2 kan...

oyett said...

rasenye laaa kan, kamu sangat tua...lagi tua dari kite...heheheh

shafa said...

Nampak muda & Cun melecun, Apa saja bagi panas pagi tue. Ataupun dia pakai sunglass.ker dia pakai cermin mata zaman dia muda & takpernah tukar power la kot.

Freddie said...

aku kan perisik negara..harus la tau mana kau ada..

kuchalana said...

aku ingat apek tu xbergurau la... kekekekke.. dia serius tu..

anyway..klu nak tau pasal kelemahan dalam diri kita.. tanya musuh kita atau org yg membenci kita.. sure kita akan tau byk mende.. hu2..

kuchalana said...

aku ingat apek tu xbergurau la... kekekekke.. dia serius tu..

anyway..klu nak tau pasal kelemahan dalam diri kita.. tanya musuh kita atau org yg membenci kita.. sure kita akan tau byk mende.. hu2..

*u look matured than your age..

Qaseh Bidadari said...

entah mata memasing kan...mama tgk ok jer...

~chacha~ said...

ak0:-
ha..kalau ada jawapan lain..
apa yg ko nak jawapnya..
bg tau je..:)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
liza:-
hiashh..
yg ko tulis petua aku kat sini ni kenapa??abis la terbongkar rahsia aku..:)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
oyet:-
hellllo!!!
sila jgn perasan ok!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
shafa:-
ahpek tu tadepon pakai spek ke apa time tu..tp dia dah sgt tua kot..mungkin dia da terlampau rabun..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~chacha~ said...

kuchalana:-
saya setuju dgn pendapat anda!
matured than my age?hurm...ye kot..
byk sgt pk masalah negara..tu yg nmpk tua..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
mama:-
ye ke mama..
ntah la..
:)

me3n said...

sokong ahpek. haha jk. ;p.

Unknown said...

saya rasa akak chacha muda.
sbb dia kata dia muda.

pastu katanya dia suka nak belanja saya pi london.

ingat x?
kita kan nak pi london sama2.
nyanyi lagu london bridge is falling down tapi versi fergie.

ok.saya mengarut.

sebenarnya ahpek tuh maybe nak test kot.
kot2 akak chacha da kawen.tapi dia nak ckp still bergetah.
klu akak chacha ckp tak kawen mesti dia nak hantar rombongan.

awassss!