Sunday, October 5, 2008

gud luck!

yuhuuu...
aku kat cc ni..
saja je nak chek email sat..
maklom la..esokkan da nak start keje tmpt baru..
dgr kabar bite, tade intenet..
fuhhh matilah aku kan...

nak ikutkan kan...
sgt eksaited nak keje esok..
tp...tp...
takoot wehh..
ye la..4 tahun da aku teperuk kat opis puan boss..
so camne je..bole ke aku nak mensesuaikan diri kat tmpt baru tu nnt..

dlm kepala hotak aku ni dok pk..
ada ke org nak kawan ngn aku..
ada ke org nak ajak aku makan..
ada ke org nak sembang ngn aku..
arghhh..kalau dorang takmo ajak..
biar aku ajak sendiri la nnt..
aku kan tak reti malu...
huhu

okla..nak balik..
papepon, gudluck utk diri aku sendiri..
ehehhe..
esok kalau ada masa..
aku updet kisah ari pertama aku di tempat baru ye...

*kepada eli dan yan...aku rindu korang weehh!!!:((
*doa2 kan la kat sana ada intenet..bole aku selit2 utk mengonlinekan diri nnt..

4 comments:

faizmus said...

selamat2, selamat segalanya

akirasuri said...

Selamat Hari Raya Cik Chacha..
Maaf zahir batin..

Pape pn.. Gd Lux jugak.. :)
Moga sukses.. Insya-Allah..

KM said...

hehehe..mcm2 la ni nisa...

~chacha~ said...

faiz:-
insyaallah..
tenkiu..:)

~~~~~~~~~~~~~~~~~
akirasuri:-
selamat ari raya jgkk..
tenkiu..
jmpt aa dtg uma beraya..:)

~~~~~~~~~~~~~~~~~
km:-
hehee...
saja menghiburkan hati..:)