Wednesday, October 8, 2008

lontong!

*aku byk cite sbnrnya..
tp otak aku takle nak susun 1-1 cerita...
so buat masa ni aku type je apa yg aku teringat kat otak ni je la..
sorry la kalau agak pening...

haaaa!!!!
uma sesapa ada buat lontong??
aku teringin aa..
dr raya thn lepas lg dok ngidam..
tp smp skang tak dpt..
sgt kesian kan..

korang..korang..
ada sesapa yg bermurah hati nak masak lontong untuk aku tak??
aku bukannya apa..teringin sgt...
nak2nya kalau dpt mkn lontong selain mak aku masak...sure bes kan..
hahaha...(buruk perangai ni!)

ekceli aku kat cc.
mcm biasa la..
g anta adik tuition..
next week dia nak xm..
so bila abis xm..maknanya dia da tak tuition dah..
so bila tak tuition..maknanya aku da tak g cc lg malam2 camni..
so bila aku da tak g cc..maknanya lg jarang2 la aku online..
haaa padan muka kepada diri sendiri..

aku bkn tamo pasang tenet kat uma..
tp pc aku yg zaman jahiliyah tu da rosak..
nak repair mebi da tade sepepat..
so biar la dulu...biar smp bila pon aku tak tau..
xpon mebi aku biarkan smp ada org hadiahkan aku apple notebook sempena beday aritu ke..
hahahaha..terima je la apa pon kan..

kat opis..
aku still takde kawan yg bole ajak sembang or g makan sesama tu semua..
aku still menglonelykan diri..
takpe la..nnt mati pon sorang2 kan..(sedapkan hati sendiri ok!)
ha...tp smlm time lunch tu aku g pusing2 kat g.e.m (great eastern mall)
skali tejumpa schoolmate aku..
cayalah!ada kawan jgk akhirnya..
walaupon tak seofis..tp sebuilding..
so kira ok la kot kan..
tp tu la..dia pulak menunggu masa nak meletop pulak....
takpe2..panjang lagi masa kot kan..ada rezki tak kemana..

4 comments:

dakgilachoc said...

go go girl..chaiyok chaiyok..kuatkan semangat..nti kita lanje lontong...hahahaha...

Uda said...

i ader ramai kwn2 kat Menara GE tue.... tp semua buaya2 darat.... hahaha!!!! nk kenal? ;-)

p.s. dh berkenalan dgn kucing2 kat tingkat bwh tue????

Anonymous said...

aku pun teringin nk mkn lontong

Unknown said...

best tempat baru nok?

lontong mak aku sedap. raya pertama mmg kenduri lontong je