Monday, October 6, 2008

malamhari pertama

huhuh...

berjaya jgk aku meneruskan hidup arini kat tmpt baru tu..
okla...not so bad..
but still takde kawan lagi n byk benda nak kene belajar...

haaaa mmg sah!kat opis tu, pc aku takde intenet..cuma bole men outloook je..syabas niesa!
nak buat camne kan...kene la terima...


ekceli byk benda nak cite..
tp mcm letih sgt la pulak..
nnt ada masa lagi..updet len aa
saja je mengada2 ni...


papepon, aku saja je nk letak gmbr aku yg pg td..
ye la...aku tau sure ada yg rindu kat aku kan..
so kepada sesapa yg rindu aku..
sila save gambar ni n buatlah wallpaper yer..:)
hahahah...


5 comments:

dakgilachoc said...

waaa...ni apa pic terbalik ni...terkehel bahu den wooo... wah pink gitu... go go chaiyok..nisa boleh!! Go to hell kat dorg yg duk ngata2 tuh...kihkih...

Freddie said...

tergeliat batang leher aku..

BurungBelatuk said...

Salam singgah n salam perkenalan...camat raye.....

Unknown said...

darling,
tpt keje baru bley call org tak?

;)

Anonymous said...

erk...
gamba tu ko amik dlm toilet ke..
ahaha..