Monday, October 13, 2008

kain batik kain pelikat..

*benda ni aku type semalam..disebabkan susah nak guna tenet..
so paham2 je la ye...


Semenjak dua menjak ni..
Seronok betul perut aku ni..
Asik diberi layanan istimewa je..
Xpe2…aku kasi chance smp ujung bulan je..(ye ke?)
Lepas tu, sendiri mau igt la kan..
Hahhaa..

Ha…arini pulak kat opis ada jamuan raya..
Meriah rasanya..
Sbbnya 1 floor gabung semua..
So mcm2 makanan ada la kan…

akanan yg berat2 semua sponsor oleh setiap department..
walaupon makanan dah agak byk,
tp di galakkan stiap orang bwk la kuih2 raya ke apa..
utk memeriahkan lagi majlis kot kan..

ikutkan hati, aku mmg takmo bawak apa2..
ye la, kat uma aku mana ada kuih raya kan..
tp setelah di nasihatkan oleh mak..
aku terpaksa jgk bawak something…

memandangkan kek batik mudah n cepat utk dibuat..
so aku buat la kek batik ari ahad aritu..
lagipon benda2 semua da ada..
Cuma nak buat je..

So pg td aku bawak la g ofis..
Then dlm pkl 10 cenggitu, aku bukak aa bekas kek tu
Tgk mcm lembik je..
Ishh nak kene letak peti ais rupenya..
Camne je kan..

disebabkan dia dah takcantik,
Aku bukak je bg budak2 department ni makan..
Malu aku nak bawak g jamuan tu..
Ye la..selalunya org akan tgk cantik baru makan..
Kalau tak cantik sure tak laku kan..

haa...ni la ghuperrnya kek tu..
buruk tp sedap..
ahahaha..tp bkn aku yg ckp..
dorang yg ckp.
nasib baik habis..

4 comments:

dakgilachoc said...

wah pandai buat kek batik erk..lain kali leh suh nisa buatkan..=P

Unknown said...

wehrindukaula.bizisangat yee

Uda said...

hahaha!!!! kek batik nampak mcm kek penyek.... hehehe.... ;-)

p.s. i pernah tangkap ular sawa batik yg masuk reban mkn ayam kat kg dulu2....

Anonymous said...

Uh?!