Wednesday, October 29, 2008

sampai hukum

arini aku takde mood..

mungkin kurang tido or mungkin ada benda tak kene or mungkin kurang makan or mungkin kurang kasih sayang or mungkin mungkin mungkin mungkin papejelah..



smlm je, aku dpt 3 berita sedih..

3 org aku kenal telah pergi utk selamannya..

2 org tu, sedara bau2 kentut dan sorang lagi kawan aku yg aku kenal dr sorang kawan yg lain..

w’pun aku tak la rapat ngn dorang..tp sedih jgk la bila dpt tau weh..

tp nak wat camne..Dah smp hukom..so kita yg ada ni, kene terima.

papepon semoga roh mereka diletakkan dlm golongan org yg beriman..(amin…alfatihah)


*aku nak private kan blog ni lepas ni..:)

5 comments:

dakgilachoc said...

ala...jgnla private..nak private pun silalah invite sy..uwaaaaaaa..klu tak majukkkkkkkkk...=P

13may said...

encik13may@yahoo.com

thanks :)

Unknown said...

mengada btol la pompan neh nak main2 private.

ko tak ajak aku siap ko :P

eLLe said...

woi komen aku mana la? ko delete eh komen?

~chacha~ said...

nani:-
hehe...insyaallah..
apa2 nnt akan di bg tau..:)

~~~~~~~~~~~~~~~~
may:-
hheh...tenkiu2..

~~~~~~~~~~~~~~~
dosh:-
weh aku terpaksa utk jd mengada..
ada sbb2 tertentu utk aku bertindak demikian...
chewahhh ayat aku..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
eli:-
hotak ko aku dilit..
aku check tade..
aku igt ko saja je na amik hati aku ckp da komen..padahal tade ..
sbb tu aku diam tak tnya pon..
bangang ni