Tuesday, October 14, 2008

si bohsia tua

mengantuk gile ni..

pahal ntah..

bos plak meeting..

keje semua da settle stakat ni..

then apa aku nak buat??

takkan nak tido kot..

kalau opis puan boss bole aa..

ni bukan lagi..

tu la gunanya intenet kan..

bole mengisi masa lapang aku ni..

hehhee..


masuk arini, da 2 ari aku puasa..

puasa ganti+puasa 6+ diet..

gile wehh…aku rasa badan aku da mcm apa je ni..

selera makan aku skang ni terlampau2..

benci plak aku kat diri sendiri..


since aku start keje sini

semua entry yg aku post,

aku type kat ofis, pastu aku send kat email…

then bila ada kesempatan guna pc yg ada tenet tu..

baru aku kopipes kat blog..xpon terpaksa g cc la kan..

uawauw..kesiannn


ekceli kat sini ada 1pc yg ada tenet…

so kalau staff kat department ni nak guna,

then guna la pc tu..

memandangkan pc tu ramai sgt pengguna dia..

aku bg nama pc tu, pc bohsia tua..

hahahah


(nnt aku bg tau kenapa aku bg nama mcm tu)


1 comment:

dakgilachoc said...

bohsia tua??????? ekekekekeke...lawakla nisa neh..pat2 citer mna dpt nama tuh..:)