Friday, June 20, 2008

bila la agaknya?

ngeh~~~
aku kat cc ni..
tunggu adik balik tuition...
selalunya setiap senin, rabu n jemaat aku ikut mak anta adik..
tu pon kalau aku balik awal la..kalau x, mak tunggu sorang²..
klas start pkl 8-945..but lepas anta adik tu, kitorang tak balik..
lepak2 kat area tmpt tuition ni smbl layan mamak or lepak cc..

bila aku lepak cc, confirm la aku ajak mak kan..
so dgn tidak semene² nya mak aku da tejebak utk melepakkan diri d cc..heheh..
aku ada la jgk suh mak online tp dia tamo..
so mak duduk je tgk apa aku buat..
kadang2 bila aku tebukak benda yg tak sepatutnya, tetiba kantoi..(hehe)
adakalanya bila aku leka dok mentenet..
tetiba aku tgk mak aku senyap je..
ghupernya dia dah terlena..
kesian mak kan..confirm mak penat kan..
punya la susah payah nak tgk anak dia bejaya..
mcm mana la kalau aku jd mak nnt kan...
heheh..

7 comments:

Anonymous said...

so tajuk entry kali ni bila la agaknya? tu refer bila ko nak jadi mak la ye?

anyway, just in case mak ko baca. Semekom makcik!! makcik sehat?? dah makan?? makcik ngntok ye. nanti saya hantar balik!

AK said...

aduh!
sayu lak bila baca yang last2 tuh...

Rmywvs said...

ahha, yang ko tanye aku semalam tu ko kat cc eh?

~chacha~ said...

zulazri:-
ko sungguh memahami aku la!
terharu i dibuatnya...

eleh!dlm ni berani aa ko ckp cenggitu kat mak aku kan..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ak0:-
:)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

kiah:-

yeah betul cikkiah..
:)

Qaseh Bidadari said...

itulah pengorbanan seorang ibu yang!

jojomy said...

aku tgh membayangkan ko jadik mak ni. dah abih bayang br aku komen ko blk ek huhuhu...

~chacha~ said...

mama:-
tuh aa..siann kan kat mak² kiterr..
tasabar nak jadi ibu ni.ahaha

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
jojo:-
bayangkan cepat yan..
pastu jgn lupe bg tau aku!