Wednesday, June 4, 2008

senyum seindah suria..

ni perbualan tipon antara aku dan kawan aku mlm td...


si dia : lambat u balik dr ofis hari ni..

aku : a'a ...kuar hopis pkl 8..pastu terus g hartamas, my friend nak isi minyak..

si dia : oooo

aku : u tau, kitorang tunggu turn nak isi minyak dr pkl 815 smp la pkl 920 gitu..eh u dah isi minyak ke?

si dia : takpayah..sama je..

aku : ok..

si dia : i rasa, lepas ni product pencuci muka utk oil control sure xlaku..

aku : *blur*..ehh knapa pulak??

si dia : ye la..kan minyak da naik..so semua org nak saving..minyak² kat muka tu bole simpan buat apa yang patut..

aku : aahaha..eh!!apsal u jahat sgt ni??

si dia : mana ada jahat..betul apa..

aku : tak baik tau..tp seb bek muka i bukan jenis berminyak..kalau tak i tergolong skali kan..

si dia : u xpe..bkn reti drive pon..nek lrt je. so takyah aa pk pon rege minyak naik ke tak..

aku : takde maknanya...tak lama lg confirm lrt pon nek harga..

si dia : u dgr cite tak..kat langkawi tgh ramai org sgt skrg ni..

aku : eh, kenapa plak?

si dia : semua nak cari gamat..nak buat minyak..pasni confirm minyak gamat pon naik harga..

aku : ahahh..jahat sungguh u ni kan...

...ahaha..mengong jugak mamat ni tau.ntah hape lg dia mengarot pastu..tp takyah cite la cite seterusnya..heart to heart.chewahh!!takde la..sembang² je..tp lepas je ckp tipon ngn dia..terus aku meniduri dengan lenanya smp la ke pagi..



No comments: