Tuesday, June 17, 2008

sukasuki aku la!

bosannya lahai..
kepala aku ni sakit sgt since blk keje smlm..
pkl 9 lbh da tido, sbb tatahan aku dibuatnya..
nak tgk sinderella pon tadapat..
ekceli sakit kepala bukan apa..
sbb panas btul cuaca skang ni..
hah!nak kata aku puteri lilin tatahan panass laa tu..
whatever~~~~
tp mmg betul pon kan..aku rasa bkn aku je yg akan kene sakit kepala kalau panas² ni..
korang pon sama je mcm aku..eleh!ngaku je la..

sbnrnya tade topic pon aku nak post arini..
tp ntah menggatal apa aku nak jugak mengepost something dlm blog aku..
betul berantu sungguh blogspot ni..
so disebabkan ketiadaan topic dan idea yg mengong,
aku nak kasi tunjuk korang gmbr hopis aku yg indah permai lagi aman tu aa
ok...cekidot....

ni gambar dr pintu msk hopis...
bediri dpn pintu nmpk sofa..sofa ni tableh buat port tido..
sbb nnt org luar nmpk kegiatan tak bermoral tu..
tp kalau nak tido bole jgk..makesure tutup pintu papan kat luar tu..
so org luar pon tableh nmpk..(hehe..mcm biasa buat je aku ni..:)
sesiapa nak masuk, silakan no pin ******..

tu plak meja aku..
bapak tak bes ..
simple je..aku mana reti nak letak perhiasan pape pon.
bunga tu pon puan boss kasi ..dia yg suh letak
nak tanak aku letak jgk la kan..


(sila abaikan apa² yg ada kat screen tu!)

ni meja aku lg..
kemas kan..
ahahah.tade keje, kemas la..
cuba kalau ada keje..mcm haremm..

bendalah ni kat tp meja aku..
memula masa pindah masuk opis baru ni,
puan boss suh letak mesen fax ni kat tmpt lain..mcm kat opis lama dulu..dia ada sudut sendiri.
tp aku beria a suh dia letak tp meja aku..
sebabnya senang utk aku...tapayah bangun jln g kat tmpt mesen fax tu.



ha!ni la bilik meeting + bilik tb tu..
bes x?
hehe..bes kan..
lg² bila da ada sofa baru..:)


ni tmpt hopismet aku..
dia mmg suka dok tmpt tepencil camni
sbbnya dia kan pemalu yahamat..(mcm nak muntah aku!)
so mmg sesuai dia pilih tmpt ni..

ni pulak bilik apa..
cuba teka ??
hehe..tu toilet la..
cantik kan..tu puan boss punya idea yg nak letak tirai bagai..
tp tuh aa yg tak bes nya pantry sblh toilet..
tp nak wat camne..ofis kecik..so space tabanyak la..

tu jer arghhh..
bilik boss² tapayah aa kot..
mcm malas je...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


selingan....

merujuk kepada amir yg disertakan gambar di bawah..
aku doakan ko sihat2 kat sana..
semoga selamat pegi dan balik..
harap² amalan dan ibadat ko di terima hendaknya..
jgn lupa doakan aku sekali tau..:)


14 comments:

Qaseh Bidadari said...

company ape ni yang?

AK said...

huhu
mmg la entri suka suki hasil dari keberhantuan blogspot! huhu

~chacha~ said...

mama:-
ni production house..
buat² drama gitu..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ak0:-
betul kan berantu blogspot ni..
tido malam pon kadang2 termimpi..

peej said...

walupun kecik..tp sangat cozy.i likeee...

NN said...

cuaca panas kena banyak minum air.. lagik lagik keje dalam aircond..

ofis nampak selesa.. cantik n selesa.. :)

Anonymous said...

gambar 2 dgn gambar 6 tu aku mcm nampak bayangan toyol la.

~chacha~ said...

peej:-
hehe..senang² meh aa dtg lwt..:)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
nikli:-
tuh aa pasal..
mebi aritu lupa nak minum air masak byk kot..:)

a'a mmg selesa pun..sbbnya staff tak ramai kan..kalau ramai, bau bertembung montot..:)

~chacha~ said...

zulazri:-
wah!nmpk mcm nak cari gado je ko ek..
sepak montot ko kang..

Adam said...

office owh office .. kemana mana sahaja aku pergi walaupun dalam internet ade jer office .... ark???......

~chacha~ said...

dakjaat:-
tuh aa..
aku pon da bosan ngn ofis..
kalau dpt keje dr uma kan bes..

kuchalana said...

waaa... nih datang opis tido ja keje nih.. kekekekeke..

Anonymous said...

opis yg simple but nice..

~chacha~ said...

kuchalana:-
haha..
senyap² la..
kang bos saya tau, abis di bawak balik pulak sofa tu..tak pasal je..:)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
dakchomey:-
hehe..
tenkiu bg pihak puan boss

Anonymous said...

ape cerrr...