Thursday, June 12, 2008

mental

malas..malas..malas..malas..malas..malas..malas..malas..malas..malas..malas..malas..malas..malas..malas..malas..malas..
malas..malas..malas..malas..malas..malas..malas..malas..malas..malas..malas..malas..malas..malas..malas..
malas..malas..malas..malas..malas..malas..malas..malas..malas..malas..malas..malas..malas..malas..malas..malas..
malas..malas..malas..malas..malas..malas..malas..malas..malas..malas..malas..malas..malas..malas..malas..malas..malas..
malas..malas..malas..malas..malas..malas..malas..malas..malas..malas..malas..malas..malas..malas..malas..malas..malas..malas..malas..

mmg tiap² ari aku malas..
tp arini malas dia, lain mcm sikit...
langsung x buat pape pon..
makan,minum,kencing, semua² aku jd lupe..
asyik dok mengadap tenet je..
kalau bole menjerit pc aku ni, sure dia da jerit cukkkoooopppp la niesa!!!!
tp apakan daya, dia hanya sebutir komputer..

arini pon, puan bos tak masuk ofis ..
aku pulak, nak cuti esok...
tp cutinya x apply lg..
camne je??
takpe...jgn gabra niesa!
call je puan boss n inform dia..
sure dapat punya..
hah!!!kan betul...
cuti aku sudah di approve..

yeay!!!!!esok cuti............
(babai eli,ko keje aa sorang...aku ngn yan cuti)


15 comments:

eLLe said...

Ini namanya ko kata sayang aku???

Sayang aku taik kucing!

"sayang isteri di main main kan.."

~chacha~ said...

eli:-
main???
wahh!!i looooikke..

ala yang...
i cuti sehari je..
u jgn la sedey²..
esok luse kita jmp yer..

Anonymous said...

kagum aku dengan ketahanan pundi kencing ko sampai ko boleh lupa nak kencing. takpun mesti ko kemut kuat.

puan bos tu mesti approve punye.. sedangkan tgh buat air pun dia boleh naikkan gaji ko, ni kan pulak mintak cuti.

Rmywvs said...

aku pun cuti. hari-hari aku cuti.

selamat bercuti.

13may said...

Kita kena UBAH CARA HIDUP...

jgn malas malas...

pesanan dari Bapa Kenaikkan kita...aku cuma menyampai ajer :D

Qaseh Bidadari said...

selamat bercuti ya!

MOLY said...

nape nih
cuti2 relax kan diri ye cha
:)

~chacha~ said...

zulazri:-
amboi kemut kuat ek..
memandai je ko ek..
mungkin leka sgt kot..
tu yang smp lupe kot nak kencing..eheh..

eh!ko ada affair ngn puan boss ek?kalau ada, senang aa pas ni.aku bg tau je kat ko apa yang aku nak..then ko inform puan boss terus ek..lg senang..:)

~chacha~ said...

kiah:-
ko hari² cuti?
wah!manyak syioookk wo!

hehe..selamat bercuti juga kepada anda..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

tgeblasmei:-

ubah cara hidup?
ubah la ni..asik keje je..so aku cuti aa plak..letih aa wei!

:P

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~chacha~ said...

mama:-
tenkiu mama;)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

lily:-
tak relax pon lily..
ada benda nak di uruskan tp..

Unknown said...

seronotnyer dia cuti!

slamat cuti yea!

Adam said...

"kalau bole menjerit pc aku ni, sure dia da jerit cukkkoooopppp la niesa!!!!
tp apakan daya, dia hanya sebutir komputer.."

hahah.. komputer adalah sebuah .. bukan sebutir.. eheh! ;p ape2 jer lah ...

tapi kan .. setahu saya, perempuan tak dapat nak tahan kencing, kalau dorang tahan gak, mesti tak selesa duduk, goyang2 kaki lah .. memacam lagi .. eheh! ;p

~chacha~ said...

chada:-
hehe..tak sonot pon chada..
ada benda tak bes jd time tu..:(

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
dakjaat:-
eh sebuah komputer ek..igt kat sebutir.hish!sorry la...aku tak besalah dlm ini hal..cikgu kat tadika aku dulu yg ajar mcm tu..

hehe..tak semua pempuan ada daya tahan kemut mcm aku tau...alallalal..:)

Adam said...

ooo ... kamo suke tahan kencing ek? isk..isk..isk... kang tersumbat, nak operate pun takut gak tao.. waaaaa~

~chacha~ said...

dakjaat:-
wah!mcm ada pengalaman je kene operate..:)