Monday, June 9, 2008

cuba sekali pastu nak lagi..

aritu, kan aku ada g interbiu kat sucklam(shah alam) tu kan..
katanya, dapat or tadapat, dia nak kol senin or selasa lepas..
ni da masuk selasa berikut nya lagi..
but still takde..
so consider tak dpt la ...(
mebi bkn rezki, pasrah..sob,sobb.. )
ok jgk rasanya tak dpt, sbbnya kalau dpt, aku kene buat marketing..
hish!ai mmg tak minat la nak market² product ni..
tp kalau market diri sendiri, tu mmg ai suka..
ahah..

time lepas dpt tau yang aku nak kene g interbiu tu..
gile bersemangat..
balik dr ofis, terus pg saloon n set rambut..
ahaha..meroyan sungguh!!
maklom la, lama da tak g interbiu..
so semangat tu kene lebih kot kan..
selalunya kalau da cuci, aku akan suh blow biasa je...
tp aritu saja je nak menge"test"...aku suh cina tu buat rambut gulung² tu..eh perm ek??
memula mcm yakin tak yakin je nak buat rambut pesen gitu..
takot bila da siap nanti...aku yang buruk lagi huduh ni, akan nmpk lg huduh..
tp cina tu pandai la pulak, dia kata kalau aku buat mcm tu,nmpk lagi matang..
ahaha.kiranya aku kalau rambut lurus je...nmpk mcm budak² la ek..tak sesuaiii sungguh!
so dgn macho aku suh dia buat jgk..
masa dia tgh buat tu...mcm risau jgk weihh..
tp ilek je..lama jgk dia menggulung rambut aku..
bila da siap...wah!!! saya suka la!!!
i look different..eceehh!!!

tadaaa!!!
ni la hasil nukilan cina² kat saloon tu keatas rambut aku..
aku mcm nak kasi permanent rambut aku mcm ni je...sesuai ke ha??



9 comments:

Rmywvs said...

cun siot! (jeles)



p/s; sabar sabar rambut anda akan panjang!

~chacha~ said...

kiah:-
hehe...nak kene tunggu panjang sikit aa..baru lg mengancam kot kan..:)

Anonymous said...

yes.. tahniah. ko telah berjaya memarketingkan diri sendiri.

aku pun rasa kalau lagi panjang lagi lawa. maybe lepas bahu. buat masa sekarang nampak mcm adik cina yg tukang buat rambut ko tu.

Unknown said...

blow curl!
santekkkk!!!

blow kat mane?

~chacha~ said...

zulazri:-
hah!!ko mmg sama mcm cina tu..
dia suh panjang kan sikit rambut aku ni..pastu baru smart dia kata..
tasabar ai dibuatnya..:)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

chada:-

tenkiu..tenkiu..
buat kat p.indah je..
meh aaa buat sesama..:)

MOLY said...

cha ,, kalau rambut lagi panjang, lagi cantik tau buat perm ..

:)

~chacha~ said...

lily:-
tuh la lily..
ni tgh nak memanjang kan rambut ni ha..sebulan 2 lagi ok kot..hehe..
so kene sabar la kan..:)

eLLe said...

comel gila.. mcm pelakon cina zaman dulu2.. ni bukan ah sow tu ok.. ini cina haptodet..ko pnya style, apa2 pun cantik..

hair goddess!!

~chacha~ said...

elle:-
hishh!!
jgn begitu..
malu ai tau..
ok²..nnt hujung bulan i belanja u
makan kat fudkot tmpt biasa ek..;)
papepon..tenkiu..:)