Tuesday, June 24, 2008

hi wildaan!

td lunch ngn yan n zarina..
zarina ni ex opismet yan..
dia baru lepas abis pantang..
aritu dia dpt beby boy..
nama beby tu toriq wildaan..
sedap nama dia..mcm arab pon ada..

masa zarina bg tau yg dia nak dtg sini,
aku paksa dia suh bawak anak dia sekali..sbbnya since beby tu lahir, tak tengok lagi kan..
cuma tgk gambar je..
memula dia tak sure nak bawak ke tak, sbb leceh..
atlast dia bawak jgk..

td kitorang lepak kat station kopitiam yg lembap tu..
time tu beby tgh tido dlm kete tolak ..
then elok je bila makanan mama dia smp, dia mula merengek..
zarina pon angkat n riba...
kesian zarina..so aku yg takmakan lg baik hati ni, mintak beby tu..
aku suh zarina makan, biar aku riba beby..
so zarina pass..memula kekok...sbb tak biasa..
pastu okje..
elok je beby tu kat dakapan aku..
dia terus smbg tido blk..


wah!lena beby wildaan tido dlm dakapan aunty chacha ek..:)

6 comments:

Anonymous said...

huish syg..
nape yu x bgtau ai yg kite da ada baby..
yu ni suke la buat serperise kat ai..
baru je seminggu kite kenal yu da bg ai baby..

~chacha~ said...

atok:-
i saja je tamo kasi tau u..
kang u nak amik anak i tu..
tak lera i dibuatnya..

kiemieuk said...

hua hua hua

~chacha~ said...

kimi:-
bro!
ada gaya tak?
bole aa amik i jd bibik utk baby u nnt..
eheh

kiemieuk said...

hahahaha...
gayo tue ado laa...
takyah jadi bibik i...
jadi bibik anak u sendiri dulu..
kan dah kena..
isk...
cabut...

~chacha~ said...

kimi:
wah!main panas sungguh u arini ekk..
takpe²..tunggu la nnt..
ahaha