Sunday, June 22, 2008

cobaan...

masa zaman mudamudi dulu..
aku pna try mentindik lidah..
time tu saja je nak try..
tgk org buat mcm sexy best..
tu yg aku cuba tu..
tp bila da try, ghupernya seksa weh...
masa memula je seksa...
sbbnya tak biasa ada bendalah sentiasa ada dlm mulot ni kan....
tp lama² lepas tu ok..

time tu, kwn aku nama pagirl keje kedai tindik² kat money river(sg.wang)
dia ni laki, tp nama je mcm pempuan..
so aku suh dia je la yang buatkan tindik utk lidah aku tu..
memula igt nak try buat kat pusat..
tp mcm taberani sgt..
lgpon pagirl pnah kata..tindik pusat lg sakit dr tindik lidah..
kebanyakkan yg tindik pusat kat kedai dia tu sure akan pengsan lepas tindik tu..
argh!!kalau camtu, bek aku tindik lidah..kang ada plak aku pengsan pulak kan..

so ada satu mlm tu..
pagirl jmpt aku kat uma..
time tu dia da siap bagai bawak segala kelengkapan nak tebok lidah aku ni..
aku mcm yakin tak yakin je nak buat sbnrnya..
bkn pk pasal takot kene marah ngn mak aku..tp pk pasal sakit..
confirm sakit weh..tindik kat hidung pon berair mata..
ni apa ntah lg kat lidah kan..
so nak tanak, aku try jgk..
time tu uma kwn aku jd port utk tindik menindik ni..
sesampai je kat uma kwn aku tu..
pagirl pon da kuarkan semua barang dia tu..
aku dok la belek2..aku cr pistol yg mcm org guna utk tindik kat tinger tu..
tp tade..aku tanya pagirl mana bendalah tu..
pastu, pagirl kata la..mana guna pistol² ni..dia guna jarum..then dia cucok kat lidah aku..
huh!!!gile takot..
tp nak try punya pasal...aku suh dia cecepat buat..
kang lambat kang, takot aku berubah pkran..
so pagirl pon suh aku duduk diam² smbl jelirkan lidah..
aku pon jelir smbl ketawa²..padahal dlm hati takot gile...
so bila lidah aku da tejelir..pagirl dok tekan2 lidah dgn pengepit besi..
time tu da mula sakit..bayangkan je la kalau tegigit lidah pon sakit..ni apatah lg kalau kepit lidah tu pakai besi..
bila da jmp tmpt yg sesuai utk di cucuk..
dia suh aku getready..dia kata nak cucuk skrg n terus pasang subang lidah tu la..
so aku terus tutup mata, then tasampai 20second, pagirl kata da siap..
pergh~~~terus mengalir air mata aku time tu..

bebalik je ruma malam tu..
seb baik semua da tido..
so tade la aku cover mulot aku yg mcm tableh nak tutup ni..
sblm tido..aku letak ais kat lidah..kasi jgn bengkak..
lgpon pagirl da pesan..
pagi esoknya..aku g keje pon mcm biasa..mak tak pasan lg..
sesampai je ofis, baru terasa sakit..
mulot mcm tableh nak tutup..
ckp pon mcm da susah..air liur plak mcm nak meleleh je..
time tu tade la bengkak sgt..still bole control la..
tp bole plak time tu, puan boss masuk ofis..
selalunya tade la bnyk benda ni nak ckp ngn aku..
ntah camne dia ajak aku sembang..
so nak tanak, aku kene layan jgk..
tp smbl ckp tu aku tutup mulot aku ngn tangan n cara cakap aku tu of kos la lain..
pastu puan boss tanya kenapa..
aku pon terpaksa la bohong sunat..
aku ckp kat dia, lidah aku ada ulser..
puan boss pun pecaya..dia siap suh aku turun bawah g farmasi beli ubat utk ulser tu..
so aku pon ckp ok..

masuk je lps lunch,
bibir aku mcm da start bengkak teruk..
dorang kata bibir aku da biru time tu..
so kak ita n lynn bawak aku g klinik..(seopis ngn yan n eli)
hah!aku g klinik kat desa hartamas tu..
masa nak jmp doc tu..takot gile..
ye la..confirm la kene marah..sbb tu kan sakit yg dicari..
time tu siap ajak kak ita ngn lynn masuk sekali jmp doc..ahha
so bila masuk je bilik doc..doc tanya kenapa..
then kak ita yg bg tau mulot aku bengkak sbb baru pierce lidah..
ahah!seb baik doc tak marah..
dia kata normal la tu kalau baru lepas pierce..
so dia kasi ubat surut bengkak n tahan sakit..
ahah..seb baik..

ptg tu plak,lepas balik ofis..
aku bejanji ngn mak n adik² nak jmp kat petama complex..
adik aku nak beli barang..
tgh pusing² kat dlm tu..singgah jap kat kedai henpon kwn adik aku..
so besembang..aku still ckp smbl tutup mulot..
bengkak da surut sikit..tp org besalahkan, confirm la takot..
memula mak n adik² tak pasan...
tetiba kwn adik aku yg kat kedai henpon tu tegor..
eh ko pasal ckp smbl tutup mulot ni?
aku jawab la.."mulot aku sakit, ada ulser.."
pastu mak plak ckp.."mana ulser..meh tengok"
ala, sikit je..tp sakit..(da takot kene bambu sbnrnya)
mak aku still tak puas hati..dia tarik tangan aku then suuh bukak mulot..
hah!!!atlast kantoi jgk...
pastu terus kene soal selidik mcm aku besalah bunuh orangkan..

mak aku tasuka aku buat benda tu..
byk kali dia suh aku tanggalkan..tp confirm la aku degil kan..
da la sakit nak buat..pastu nak suh tutup je camtu..
tp demi takmo dgr mak bising..
mula² tu kalau depan mak, aku tanggal la..
pastu lama² sikit agak tak perasan, aku slumber je pakai..

tp tuh aa..lama² aku bosan sendiri..
best mmg best kot tindik lidah..
tp sakit..
dah la sakit..nak makan pon mcm susah..
nak² kalau makan sayur ke...mihun ke..kadang2 telilit kat besi tu..
tak pasal2 nak kene tarik²..ahaha
pastu kalau ckp pon mcm something wrong somewhere..
jd mcm pelat je...
tp dkt setahun lebih jgk aa aku pakai bendalah tu..pastu aku tanggalkan..


ni masa lepas tindik..yg tgh tu pagirl..dia lagi byk tindik dr aku..


8 comments:

Anonymous said...

aku pun suka yg tindik tindik ni. mcm sexy.

time yg dia sepit lidah ko tu aku tetiba je bedebar.

aku boleh bayangkan sakitnye. tak jadi la aku nak tindik kat bontot.

AK said...

euw...
geli geleman bila baca entri ni...
tak dapat byg kalo lidah ni ditindek...
huhuhu

~chacha~ said...

zulazri:-
sexy?try buat la...
eh, apakene mengena lidah ngn montot ni..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ak0:-
hehe..jgn bygkan la kalau begitu..:)

Anonymous said...

tak jadi la aku nak tindik kat bontot.. nanti takleh pulak aku nak tahan kentut. sebab dah bocor.

~chacha~ said...

zulazri:-
ahaha..

Rmywvs said...

yang aku tindik kat kening pun dah terkambus lubang dia. mak aku suh bukak time balik kampung, pas tanggal tu aku terus lupa sampai sudah. tapi ade bekas lagi, kata mak aku senget kening.. berat dosa.

tah paper aa

-LaDy rAzOr- said...

mak aih...tak tergamak aku nak tindik kat tmpt lain selain dari tlinga....
tindik tlinga pun dah mngalir air mata duyung aku nie...apatah lg kat tmpt lain...
huhuhuuuuu.....takut sakit siot...

~chacha~ said...

kiah:-
haha..aku pon pna tindik kat kening dulu..3x kot..1st time koyak..2nd ada org tarik sbb dia tak cukop akal rasanya..3rd time, aku tutup sendiri..da malas..
tp aku mmg suka aa buat kat kening..mcm cool kononnya..:)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

nofa:-
memula aku pon camtu jgk..
tp sebab nak try..
so beranikan jgk..:)