Wednesday, August 20, 2008

adil ke?

Alor Setar - Seorang lelaki berumur 48 tahun telah ditahanpolis hari ini kerana telah mencabul kehormatan menantu perempuannya. Kejadian dikatakan berlaku lebih kurang pukul 11 pagi apabila tertuduh dikatakan telah masuk ke dalam bilik menantunya yang pada masa itu tinggal berseorangan kerana suaminya telah pergi
bekerja.. Tertuduh kemudian dilaporkan telah memaksa mangsa menanggalkan bajunya lalu tertuduh telah meramas dan menghisap buah dadamangsa. Jiran-jiran dapat menangkap tertuduh setelah mendengar jeritan mangsa lalu membawanya ke balai polis.

Di balai polis, suami mangsa, iaitu anak lelaki tertuduh, terus meluru kepada ayahnya dengan perasaan marah bercampur kesal. Si anak dengan menahan sabar berbaur kemarahan, dengan nada suara menggigil kerana menahan amarah yang amat sangat, lalu bertanya kepada ayahnya, "Ayah..... naper ayah buat camni ha? Ayah dah
hilang akal ke? Tak malu ke?

Mana kami nak letak muka, ayah? Kenapa ayah? why?
why? why?"Si ayah pun dengan tenang lagi selamba menjawab, "Ooh... malu konon... apa yang nak dimalukan?" Berdesing telinga si anak apabila mendengar jawapan ayahnya. "Apa??!! Tak malu??!!! Badan si anak telah menggeletar teramat kerana cuba menahan marah. "Dahtu......" tempelak si ayah, "yang kau tu dulu hisap buah dada bini aku, aku tak kisah pun. Takkan skang ni aku nak hisap buah dada bini kau pun tak boleh??? Kena adil laaa!!!"

Si anak terus jadi sawan mendengar jawapan ayahnya.

14 comments:

Adam said...

kuikuikui! ape ke mangkok hayun tol bapak beliau .. wakkakakaa! balas dendam pasas tu jer.. apeda ... .;p

~chacha~ said...

dakjaat:-
hah tu la..
tegelak aku baca td..
mengong sungguh

eLLe said...

cilake

hishhhhhhh nak je aku sepak..kalau camni, aku pun sawan weyh..

~chacha~ said...

eli:-
ha..tau xpe..
tp kalau ayah mentua laki aku tu nnt hensem kacak lg bergaya...apa salahnya..
hahahahhhahahaha...gelak mcm setan da aku ni!

eLLe said...

itu kes lain beb..

psst pssttt.. jom ym jap..

private gals talk.. kehkeh

(macam haram gak)

ijan said...

peh... aku x kire. ttp x adil gak. mane bole...

Pa'chik said...

haha.. dah nah baca...

pasal kedai mamak tu kan... memang dah biasa lah mamak uli tepung pakai kaki... ekeke...
yang paling kena jaga.. tengok tukang tebar tu pakai cincin ke tidak kat tangan kiri... kadang tu gi berak tak buang cincin... abis le melekat-lekat...
aku dengar cerita pupn rasa nak muntah...

Anonymous said...

hahahahahhahahahahaha sgtttt hillariousssssssss. terkentut2 aku dibuatnye. ahhahaha.

~chacha~ said...

eli:-
ok²...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
sultan:-
mmg la tak adil weh..
aku pon takot kalau dpt bapak mentua camtu..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
pakcik:-
eeeeeee geli la pulak..
tpkan, aku sendiri pna nmpk mamak kat area ampang point tu, uli tepung dlm toilet..hish, terus kensel nak lepak time tu..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
farah:-
heheheh...
ko leklok kentut tu..
kang artis dlm opis ko dgr pulak nnt..

peej said...

hahah..lawak..bodoh betul..
beriya2 aku baca tau...

Kacuks Mraz said...

bodo la nisa..ko dah berjaya membuat aku membaca karya ko..even from the start aku dah tau aku akan terkena..mende ni same je dgn story ko yang lain2 tu..budus budus budus!!!

JD-Kiss said...

haaha..sungguh bongok beliau itu..

suka tu chacha..heeh

Liz Hurley said...

suspen sungguh cite ni... hahaha

~chacha~ said...

peej:-
hehe..
saja je..
untuk menceriakan hati semua org..:)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
kacuk:-
eh, itu bukan karya aku..
itu aku kopipes dr email..
so bukan aku yg bodo..:))

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
jd:-
mmg pon bongok..
harap dijauhkan dpt bapak mentua camtu..hilang akal dibuatnya nnt.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
liza:-
suspen xpe..jgn menitis air mata sudah...:)