Monday, August 4, 2008

bukan salah aku..:)

tadi memasuk je si jeffry bukan nama sbnr kat ofis..
terus dia buat aksi terkejut sbb tgk rambut aku..
banggggang sungguh..

huh, ekceli camni...
sabtu aritu aku g cuci rmbt kat salon biasa tu.
ntah camne lepas cuci tu, rambut aku terus tukar kaler lain..
terus jd kaler mcm dlm gambar tu..:P
weh korang..
ni bukan salah aku wei...
ni salah salon tu..
aku rasa dorang da lama tak servis tong air kat kedai tu la..
sbb tu jadi berkarat air paip dorang tu..
hish..rosak²...

13 comments:

eLLe said...

aku pun rasa salun tu tak buat servis paip dia.... sbb arituh rmbt aku tetiba kaler hijau..

ALAMAKKKK.. kalau kaler hijau bukan ke air kumbahan kolam oksidasi???

owhhh shittt!!

~chacha~ said...

eli:-
eeeeeeee patut aa bila aku dkt ngn ko bau najis mughallazah..:)
jijik weh!

eLLe said...

eeeeeeeeeeee... ni sume ko pnya pasal.. aku dah kata dah.. patut laa carrens tu murah..

kena infrm sume kawan2 tayah pergi kat situ dah weyh.. letih je arituh melayan pertanyaan org mana buat rmbt...

aku nyesal weyh.. nyesal gila.. tp kan.. aku rasa mcm rmbt aku tumbuh dgn sihat.. mesti baja ni..

~chacha~ said...

hahh..
bila ntah careens tu nak bayar kat aku..dia igt aku promote free² agaknya..

baja taik org...ee geli!

eLLe said...

weyh rmbt ko pun sama

ko tau tak, kat paris kan, ada satu binatang ni dia nye kaler taik mcm rmbt ko.. sejibik weyh..

nama binatang tu adalah kambing gurun..

patut arrr ko mcm kambing..

~chacha~ said...

sudah la ko..ckp je ko jeles..

eLLe said...

aku nak jeles?? hehe.. weyh aku igt nak buat kaler baru laa.. purple plak weyh.. purple striking.. baru laa nmpk goddess kehkeh

~chacha~ said...

hahaha
ok jgk kot wei..
purple pon nmpk ala2 merah gitu..:)

Anonymous said...

op op op...
klu nak chat g guna ym la wehhh..
ngaha

eLLe said...

ahahaha.. kan dah kena tegur.. ok k aku g visible kan ym aku jap

~chacha~ said...

hehe..
atok tu jeles aa tu takle nak ym ngn kita kan eli kan..

Uda said...

jefri itu jeles....

p.s. tk trase nk botakkan kapla????

~chacha~ said...

uda:-
a'a i pon rasa dia jeles la..
botak??eeee tamo aa..
kang mcm sami budha