Sunday, August 17, 2008

perantin basi

yippi...
aku nak tepek pic wedding kazen aku yang last week tu..

yang masa kat tepeng tu..
ye, perantin tu kira da basi..

tp aku nak jgk gambar mejlis tu!
peduli apa akkkakk..
papeon sorry lmbt sikit..
ekceli menunggu pics dr mereka2..

meh cekidottttt!!!
ni kat dewan majlis perbandaran taiping..aku suka pelamin dia!

skang ni apa yang aku nmpk,
setiap kat kenduri kawen tu, sure da ada bena besar2 tulis nama perantin..
kadang2 siap letak pic perantin lagi..
aku tau apa motif dorang buat bena mcm tu..
sbbnya takut tetamu salah majlis..
aahhaha..betul kan?


ni masa tgh berak berarak ek..time tu perantin baru smp.
panas ok masa tu..gile rimas!

ni flower gel ngn flower boy perantin..
yg muka mcm cina tu balqish, adik perantin...
yg si pakai cekak bunga tu rina n si pakai terompet tu alif..
alif n rina anak buah perantin..
gile kelakar time tu, si aliff bole lari tergedek2 time bila perantin smp..
dah la pastu takmo bukak terompet kat mulot dia..

abis semua org gelakkan time tu..

ha, yang ni adik badik mak..
gambar yg 1st tu, abg mak yg sulong ngn wife dia..
yg 2nd tu pulak, pic mak ngn kakak dia..
pic bapak perantin n abg mak sorang lagi tade pon..
ish2

haha...
gile tegelak aku tgk pic time ni..
sure dia sedih sbb tak dipanggil menepung tawar perantin kan..
tu la...sapa suh tak bukak terompet tu..

ha, ni upacara potong memotong n suap menyuap..
biasa la tu, bebaru kawen mmg makan suap² ni..
cuba bila da ada angkataran tentera kat blakang tu nnt..
xtau la apa cerita time tu kan..
papepon, congrats to abg zahar & kak ngah...
semoga kekal smp mati!


psst: sapa yg dok tang arah utara sana tu n berminat ngn mekap n baju perantin tu..try la usha kkat takteh ni...dorang ni buat andaman n photographer skali..

6 comments:

Unknown said...

my friend yang edda tuh kawen pun ada banner.
merata2 letak.
arituh dtg dinner umah kelamin dorang (wahhh!umah kelamin gituu)
nampak banner kat blakang pintu.

gigih sgt!

~chacha~ said...

chada:-
tuh la..memana wedding skang mmg patut jgk letak banner tu kan..
ye la, kadang2 ada yg tesalap pegi majlis..
gile kelakar rasanya kalau tejadi insiden mcm ni kat diri sendiri..mau gelak tegoleng2 dibuatnya kat situ jgk..

kuchalana said...

aahhh la.. org skang ramai dah pakai banner and banting.. sebab dah murah kot..

comel je budak lelaki yg duk kat tangga tu..

~chacha~ said...

kuchalana:-
owh murah eh..
i tatau..blom masanya utk survey harga..eheh..

a'a dia mmg comel..
selalu sakat dia..tarik puting dia tu..then suruh dia bersiul..gile terror!

-LaDy rAzOr- said...

chuppp....
ko ker yg jadi bridesmaid tu???
naper aku tgk mcm dah berisi balik jek ko ek???
ko dah x diet maut dah ek???

~chacha~ said...

nofa:-
yeeeeeeee..
aku da berisi ok!!!!!!!!!