Thursday, August 21, 2008

dia kata dia kenal..

agaknya hadi da baca entry aku pasal stalker tu..
tetiba dia msg kat ym...

hadi: caca
hadi: aku rase aku kenal mamat tu
cha: yer
cha: sapa?

cha: jefry?
hadi: bukan la
hadi: jap2
cha: ko nak foward gambar sapa lg
hadi: gamba mamat tu la
cha: meh tunjuk meh
hadi: dah
hadi: same x?
niecha_cha: blom dpt

pastu email pon smp..aku terus bukak..
nak tgk kot betul si hadi ni kenal kan..
so aku bukak email tu...
skali bila tgk je gambar tu...
aku tegelak mcm org sawan..

cuba korang tgk gambar yg hadi kasi tu..
kalau dr segi muka, nmpk bebeza..
tp skill bawak moto mcm sama je..
hahaha.


cha: eeeeeeeeeeee
cha: ko mmg pandai
cha: aku nak je letak kat blog
cha: tp kang org igt aku memain
cha: masalahnya cite tu betul

hadi: aha aha aha
cha: bengong ni
hadi: letak la
hadi: pastu ko ckp la tu aku yg teke

hadi: aha aha aha
niecha_cha: hahaha

psst: kengkawan, cite pasal stalker tu betul tau..tp yg pic ni, hadi yg suruh..:)
salahkan hadi, jgn salah kan aku..hahaha

3 comments:

kuchalana said...

kakakaka... hampeh...

eLLe said...

hampeh jugak.. bengong btl si hadi ni..

~chacha~ said...

kuchalana:-
mmg hampeh pon!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
eli:-
ko tolong sepak dia laju2 weh..
byk sgt da dia memainkan kita