Wednesday, August 13, 2008

raya

ishh..
aku rasa aku ni tgh bermasalah la..
agak kronik jgk rasanya..

nak cite malu..
tak cite pening kapla..

bistu camne??

camni²..
aku rasa la kan..
baby buffalo in my stomach la..
ye la, pg td sikit punya byk benda aku telan utk dijadikan bekfes..
pastu dgn harapan bole dibekalkan smp ke ptg...
tp rupenya hujan di tengahari...

tuptup pkl 1230 da rasa lapar..
gile apa??
mana pegi semua benda2 aku telan pagi td tu..
nak kata aku g laburkan kat memana tade, tp tuh la.
apsal je jadi mcm tu..
adoiii pening..pening..
(ke ada saiton share ngn aku masa aku makan td?)


ha, bila lapar..mula la syahdu syahdan dlm perut aku ni..
kalau x diisi, dikatanya aku kejam..
tp bila di isi, ishhh musibat jadinya...
bistu camne je...

memula target nak kurus b4 kazen aku kawen last week..
tp mcm hampehh rasanya..
so kali ni pulak..
aku nak target utk raya x lama lagi ni ha...

kalau bole, nak kurangkan 5-7kg lagi..
wowowo...banyak tu..
sempat dan mampu ke??
ish, harus la mampukan cik niesa oii..
dulu bole, sekarang takkan la tak bole..

just wait n seee...cheeewahhhh(poyo kan sayaa...:P )

disuatu masa dulu (pjm angkasa gaban punya spek mata)


psttt:gmbr sekitar ahad lepas nnt dulu ye...aku tgh tunggu sepupu sepapat yg lembap bz itu utk mengtransfer gambar² yg ada..

8 comments:

eLLe said...

ahaha nasib kita la labu..

dah nama pun manusia.. nikmatilaa makanan yang ada weyh.. gemok kurus belakang citer..

(ayat sedapkan hati..)

~chacha~ said...

eli:-
weh, aku da tableh dah nak gunakan ayat sedap hati tu..
rasanya semakin guna ayat tu, semakin makan hati dibuatnya...

Anonymous said...

blum bule lawan perut ini punya baby dinosaur. lagi laaa mcm hape. hehehehehe. baca bismillah la babe. tak pun, makan kuantiti sikit2. train pewutt anda. nanti kalau dh biasa consume sikit2, jumlah rembesan asid akan dikurangkan. hehehehe. saintifik sungguh le haku :p

13may said...

tak labur kat mana2???

ko sembelit eks???

hehhe hehhe :P

Unknown said...

tuh la pasal.
kita senasib.

skang i makan tak reti nak berenti.
berganti-ganti.
ala2 lari berganti-ganti pass baton.

nafsu makan tgh tak function kot kan?

or mmg musim nafsu makan mengganas.

ahhhh!!!tekanan

~chacha~ said...

farah:-
hehe...
nnt i try praktik kan mcm tu ekk..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
tgeblasmei:-
shittt..mana ko tau maksalah aku skang ni?hish, terror benor..
ke ko doc yg rawat aku kat klinik smlm tu?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
chada:-
ye la chada..
kadang2 rasa melampau...
x smp 2 jam da lapar..
gile apa?
i rasa betul ada buaya dlm perut i ni..

kita kene buat sesuatu ni..

kuchalana said...

mak ai.. klu pakai naik moto .. sure xmasuk abok.. siap boleh cover pipi lagi dari kene angin.. kekeke

~chacha~ said...

kuchalana:-
heheh..
nak pnjm??bole je..
:)