Wednesday, August 6, 2008

happy for you friend!

mood bercuti aku untuk hujung minggu ni da smp..
rasa mcm tade idea je nak cite apa...
serius da tasabar ni..
esok penerbangan aku dr klcentral ke destinasi pukol 845 malam..
so ada sesapa nak tunggu aku kat klcentral utk ucapkan selamat meninggal tinggal?

lagi membuatkan aku tak sbr nak g bercuti sbb akhirnya aku da dptkan calon yg sesuai utk si jefry yg hadi ngan eli nak kenalkan kat aku aritu..(igt lg x?..kalau tak igt, baca entry b4 ni.)
alhamdulillah..lega sikit aku..
ye la, walaupon aku tadapat nak penuhi permintaan hadi & eli utk berkawan dgn lebih rapat lg ngn jefry tu, tp aku dah jumpa org yang sesuai sgt utk gantikan tmpt aku tu..
even aku x berapa kenal sgt ngn aida ni, tp aku yakin, dia seorang perempuan baik n punyai ciri² yg diidamkan oleh semua lelaki dan bakal mak mertua..
bertuah jefry sekeluarga..
tentu mak jefry buat kenduri besar²an kan nnt..
*psst:jefry, nnt ko kawen, aku jd pengepit eh pangapit bini ko tau*

aku tade ucapan apa pon yang nak smpkan kat jefry & aida (future wife)
cuma aku doakan korang bahgia hingga akhir hayat.
jaga dia bebaik tau jefry...
well, aku tetap akan jadi kawan korang smp bila²..
:)

sama hensem, sama cantik..:)

to eli ngn hadi...
korang jgn risau..
aku yakin jefry confirm suka ngn aida tu..
sumpah jefry tak cari lain punya la!
papepon, sorry lg sekali sbb aku takle terima jefry..
mcm aku ckp aritu, aku ada target lain..;)

6 comments:

eLLe said...

machibaiiiiiii...

cilakeee haram betul.. ko ni dah takda keje lain ke??? aku nak kenalkan jefri kat ko je.. pandai2 ko carik calon lain utk jefri..

tp kira sesuai.. makan nasi minyak la kita.. huhu...

~chacha~ said...

eli:-
ngeh..
jgn marah aku..
a'a aku mmg takde keje..
bosan gile ni..
ko ada keje utk aku tak??

Unknown said...

chibai gak wakakaka

wehhh.. ko nak pegi bercuti mana nehh? sengaja laa tinggal2 akuuu

dah la tamo deting ngan akuuuu

13may said...

huiii...komen korang semua ganas ganas nih :D

Unknown said...

mana pi cik kak?
chot2 jugak ek?

wuhuu..ensem org yg nak dimatchmake.
i tergoda.

da terlepas plak.

huahuahua

~chacha~ said...

dosh:-
hahaah..cibai jgk utk diri sendiri

argh!usah ko tanya mana aku nak pg biarla aku pg bawak diri.
ko mana hiraukan aku lg kan..
:)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
tgeblasmei:-
ha'a..
pempuan zaman skang mmg ganas2

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
chada:-
chot?coti² ek??
aaa, nak g cari ketenangan..
eh tade la..

loh, apsal tabagi tatau awal..
kan da rugi..
kalau tak bole i pass kat u..
u lagi lawa dr aida tu..:)