Wednesday, August 6, 2008

pengumuman

td aku bukak blog lediagli..
dia da apply cuti kat boss utk tarikh 20.09.2009.
katanya dia nak cuti kawen time tu..
*gile advance ko apply cuti ek*

wah....
tetiba aku pon rasa mcm nak kawen sama tarikh mcm dia..
yela, memula hajat di hati nak kawen masa 08.08.2008 xpon 20.08.2008..
tp da tak sempat dah ni..
so terpaksa la aku mencari tarikh yang baru kan..

ok, tarikh da ada,
tema pelamin pon ada...(supriseee)
kemah & kerusi pon da tau nak sewa kat mana
pastu kalau makanan, aku da ckp da kat mak, xyah pening²
kasi je org dtg tu makan nasi goreng cina+telur mata+air sirap sudah..
fotographer pon da ada..
mak andam pon dah ada..
cuma skang xde cuma calon,so mana nak cari calon ni??

tuh la, kalau da ada calon b4 20.09.2009 tu, bole la aku kawen time tu kot (insyaallah)
tp kalau xde jgk mcm tahun ni, terpaksa la aku tunda ke 20.10.2010 xpon ke tahun seterusnya...
hahhaa


psst: sila abaikan kalau meluat..entry dikala kebosanan

13 comments:

eLLe said...

heeeee.. aku mampu sengih je plak arini..

heeeee <-- lagi sekali..

~chacha~ said...

eli:-
apsal sengih..
ke ko nak kawen setarikh ngn aku?
ok jgk tu..bole sepelamin kita nnt..

kiemieuk said...

sepelamin....
ni u kawen dengan kawan u nie ker camner...
jangan...
nanti nabi tak ngaku ummat...

~chacha~ said...

kimi:-
bro, xkan la i mcm tu..
maksud i, dia ngn perantin lelaki dia, i ngn perantin perempuan dia la..ish2..jgn lupe apply cuti awal2 ek..n makesure jgn ketinggalan for my majlis..:)

psst:bkn u nak jadi potographer i ke nnt

eLLe said...

cuba ko baca balik komen ko tu.. mcm salah je.. I DGN PERANTIN POMPAN DIA???

ke aku yg blur ni..

(sambil garu kepala)

~chacha~ said...

eli:-
a'a la wei..
aku tesilap..
dia ngn perantin lelaki dia..
i dgn perantin lelaki i..

ahahaa..
gatal sgt dah ni..
tu yg tersilap tu kot kan..:)

eLLe said...

ko tak gatal pun ko silap. ngeng!

at least ko buat aku baru nak gelak ni haa.. aku simpan utk klcc jap g.. tp ter burst gak gelak aku ni..


muahahahaha...

~chacha~ said...

eli:-
kiranya aku terror la kan sbb nya bole buat gelak..
congrats niesa eh eli..:)

Unknown said...

wakaka aku suka. aku nak gak tarikh2 tu niechaaaaaaaaa. tp kalo kita wat sama tarikh kita tak dpt saksikan persanddingan memasing. er aku kau.

byk berangan kan entri neh? heheheh tak salah skali skala :D

ijan said...

woi2... 20.10.2010 tu ari rabu cam ne org nk dtg. hahaha...

~chacha~ said...

dosh:-
ko nak tarikh tu??
ala, nnt takle aa ko nak dtg majlis aku tu kan..takpon kita buat sesama la..kiranya, majlis ko tu nnt buat kat ampang jgk.lagiponnnnnn..:)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
sultan:-
ari rabu ek?
aku pon tak check..
xpe kot, kalau org tak ramai dtg..
save la budgect aku..

Unknown said...

i pun berangan jek nak tarikh cam glamer tuh.
senang org nak igt.huahuahua.

tp tak kesahlah.ada jodoh kawenlah kita.

janji org yg nak kat kita,btul2 nak kawen ngan kita.bukan memain jek ajak kawen apa kejadah.tapi nan adoooo!
ishhh..mental!

~chacha~ said...

chada:-
a'a senang org nak igt..
nnt dlm kad kawen tu, tarikh nikah 20092009..perghh...

ye betul2..ada jodoh kawen la..
kalau tade, marilah kita sesama duduk rumah org2 tua yer yang..

:)