Tuesday, August 5, 2008

mintak tolong sesangat!

aku ni serbasalah la..
si eli ngn hadi sibok dok nak match kan aku ngn someone ni..
hadi ni kawan lama eli..aku pulak kenal hadi dr eli la kan..
aku just pna chat je ngn dia..jumpanya idak lagi..
pastu,budak yg dorang nak kenalkan kat aku tu pulak, ofismet si hadi..(mungkin eli kenal jgk dah rasanya kot)
hadi keje kat mana, tapayah aa aku bg tau..yg penting, kampeni dia keje tu, gile femes..


ditelan mati mak..diluah mati bapak..
aku bukan takmo terima mamat yg dorang nak knal kan ni..
tp aku da ada target kat org lain..
so aku jadi serba salah..

kang kalau aku ckp tamo kat dorang, sure dorang terasa pulak kan...
bistu cemana je..

aku nak mntk tolong kat korang²..
kiranya ada sesiapa yang nak kenal ngn mamat tu, aku sgt berbesar hati..
sbbnya bole ganti tmpt aku utk kenal ngn mamat tu..

so kepada sesiapa yg nak kenal ngn mamat tu..
sila inform aku..nnt aku suh eli ngn hadi deal camne..
yg cuma aku bole bg tau info pasal mamat ni..
dia kacak dan bergaya..
pastu baik jgk la..keje pon bagus..rajin plak tu..
so sapa dpt dia mmg tak menyesal..
(serius aku takle terima dia..sbb aku da ada target lain!)


ni aku letak pic dia..
so sila la tgk kalau korang rasa berkenan..
nnt bg tau aku yerr...

18 comments:

eLLe said...

hehe aku mampu senyum je weyh..tak larat nak gelak dah arini ni.. dgn ym conference nye sume laaa.. aduhhhhhh...

Rmywvs said...

seram wei. hahahhaha

Uda said...

seksi ker SEKSA????

p.s. yg dlm poster itu sapa kenal???? anan mahu kenal la... ;-)

Anonymous said...

ko suka kt kwn ko yg nama zulazri tu ek..

Anonymous said...

betol x tekaan aku.. aku refer kt ko nyer statement "tp aku da ada target kat org lain.."...

Liz Hurley said...

batal air semayang aku tgk gmbar tu wei.... hahahaa..

~chacha~ said...

eli:-
sudah la ko!ko ngn hadi sama je..
benci aku tau..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
kiah:-
kalau ko seram?
apatah lagi aku..
jahat betul dorang yg kenakan aku tu..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
uda:-
anan tu sapa??

~chacha~ said...

anon mak enon:-
reserve my comment..
:)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
liza:-
ish, apsal je bole terbatal..
takkan wet² kot..
ahahaha

Anonymous said...

eh eh eh...
apsal gamba aku ada dlm blog ko ni..

~chacha~ said...

atok:-
eh, ni bukan atok teksi yg aku kenal tu..ni org lain..

eLLe said...

mamat ni reject aku dowh.. dia ckp dia nak yg kulit macam kau.. sbb tu aku ngan hadi decide nak kenakan eh nak kenalkan ko dgn dia..

~chacha~ said...

eli:-
aku tau aku mmg jd pujaan hati dia..
tp ko kene tau, aku ada pilihan lain..
so mmg aku tolak masak2 ranum la..

Anonymous said...

oOo..
begitu ceritanyer..
aku dpt rasekan keikhlasan yg tulus suci dlm hati hadi n elle..
xsangka diorg concern psl ko ek..
pe kate ko terima je dia seadanyer..
kalu ko trim sket body dia, sure jadik yg mcm dlm gamba tu..
baju da same dah tu..
ngaha..

LediAgli said...

shit!
seram seot mamat tu... tapi kalau jadik maid bole kot.. hahaha

~chacha~ said...

atok:-
takle hadi..
kan aku da kata..
aku ada target lain..aku mmg nak capaikan target tu..
mintak mahap la sesangat..
sbb tu aku buat entry ni, coz nak cari sesapa yg sudi nak knal ngn dia..

~chacha~ said...

ledi:-
heheheeh
mmg seram kan..
nak kenal??sila tinggalkan no anda..

eLLe said...

nisa.. peluang hanya dtg sekali.. buat apa tunggu org lain..come on man.. move alonggg!!!!


sesiapa yg rasa di target oleh nisa, cepat2 laa masuk meminang.. nisa ni hot stuff.. tgk ni, model pun jatuh cinta kat dia..

~chacha~ said...

eli:-
hahhahaa...
aku hanya mampu gelak je..:)