Tuesday, July 8, 2008

adakah sukakah bagaimanakah

adeihhh..
runsing la pulak hotak aku ni..
ntah kenapa..x tau apa kebenda sesat dlm otak aku..
xsuka betul..

bila otak aku sesak cenggini..
mula la mcm² pe'el aku buat...
nnt mula la aku mandi x kenyang, tido x basah, naik tren salah, ckp merapik meraban semua..
hishh dunia dunia..

kenapa ek cenggini..
adakah aku dirasuk?? choiiii
adakah aku angau?? hurm...ntah la..
adakah aku gila bayang?? ish!bagai anjing dengan bayang???
adakah aku sudah gile meroyan?? aku belom mengandung n besalin, so x mungkin la kan!
adakah aku stress?? mungkin, i need vacation!
adakah aku dilamun cinta?? sila jawab kepada sesiapa yg rasa dia dicintai oleh aku!
atau adakah __________________... (sila jawab yang ariff!)

8 comments:

Uda said...

u need a man.... ;-)

p.s. or is it that 'time' of the month... ;-)

Anonymous said...

hehehe.. helo chacha..

adakah SUKAKAH bagaimanakah..

herm...sebagai yg ariff, mahkamah akan menyambung kes ini ke tahun hadapan.. "tok tok tok!"

p/s.. "time" of the month, herm.. mayb uda's right :)

Good day!

Rmywvs said...

kau nak kawin?

sila jangan lupa jemput.

-LaDy rAzOr- said...

nie namanyer dah tiba musim2 'menggarikkan' diri....so cepat2 ler buat aper yg patut yer...keskeskes....

~chacha~ said...

uda:-
need a man??hurmm maybe..
ahaha!sgt gatal saya ini...

yeah..i think so..maybe sakit PMS kot kan..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
afahd:-
hye afahd..
tenkiu singgah menyinggah ye..
neway, kenapa lmbt sgt dpt keputusan dr yg ariff tu?perlu kaji selidik dulu??

~chacha~ said...

kiah a.k.a cempaka:-
aku mmg nak kawen la..
tp....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
nofa:-
masalahnya fa, setiap masa aku ni mmg garik..so camne je?

kiemieuk said...

ermmmm... masih tiada komen kaaa dari yang arifff...
hahaha... mana mohd ariff nie...

~chacha~ said...

kimi:-
mohd ariff?tu moyang i la..
dia da lama tade..
arwah tu baik orgnya...
;)