Friday, July 18, 2008

rajinnnya dia


itu adalah puan boss..
nak tau dia tgh buat apa?
ha...dia tgh kemas pantry..
kalau dia kemas pantry, aku pulak buat apa?
aku hanya duduk kat meja aku smbl layan intenet..
bagus kan aku, eh baguskan puan bosss.

ekceli, tade apa pon nak dikemaskan pantry tu..
sbbnya aku rasa tade semak pon..
lgpon smlm akak cleaner baru dtg kemas ofis,
tp puan boss aku ni mmg suka tukar posisi barang2 dlm opis..
so sbb tu la dia buat kot..

aku bukannya tanak tolong..
kang kalau aku tolong, takut bercanggah pendapat..(ke aku malas?)
so better aku dok dendiam je kat meja aku..

9 comments:

jojomy said...

yuuhuuu darling...
sempat lagik aku singgah blog ko kan...

Burung Hantu said...

Aku igt ko bangsa cina. Tetambah kulit putih(perasan la tuh), dan muka ala-ala cina raub gitu. Tetambah lagi masa aku baca blog ko lagu cina tgh berkumandang...

Mula2 hangin satu badan aku sbb sakit telinga dgr lagu cina. Aku cuba cari dari mana dtg sbb semua website aku buka aku cari x jumpa. Last2 jumpa kat blog ko.

NN said...

ke dia tgh dok carik barang..
hahahaa..sebab tuh nampak kononnya cam rajin dok pulun mengemas :p

komen no 2 nih sungguh lawak
:D

~chacha~ said...

nikli:-
ntah la..
xpasti sgt apa dia buat..
ntah2 dia ada simpan duit dlm tu kot..

~chacha~ said...

yan:-
ala, ckp je ko rindu aku..
i miss u too yan..:)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
burung hantu:-
wah, main panas betul ko ek?
cina raub plak tu..gilosh keji..
ala, memula dulu aku pon tasuka lagu cina tu..tp dgr2 balik,mcm lagu marhaban..xcaya, try ko donlod satu elbum dia..

Uda said...

apasal nampak puan boss tue masih dlm 30's???? betol kah????

p.s. pamtry takder peti ais???

~chacha~ said...

uda:-
yeah, staff kat opis ni semua nmpk muda²..lebih² lg si chacha tu..

kuchalana said...

kekeke... puan boss..

biasa la.. dia tgh boring la tu kot.. jadi kene la buat2 rajin..

~chacha~ said...

kuchalana:-
bukan sbb boring..
mungkin sbb dia nak mntk dinaikkan gaji kot..