Wednesday, July 2, 2008

bersatu kita teguh, bercerai saya report sama boss!

argh!
gile bosan...
aku sorang je kat hopis..
da la keje tade, tgk tb pon tak bes, hishhh mati kutu babi aku dibuatnya..

senin aritu, puan boss submit borang cuti kat aku..
katanya nak balik kg, mak dia tak sehat,
tp tatau berapa hari dia nak cuti,
disebabkan kesian, so aku approvekan je la cuti dia tu..
(hehe, manade dia isi borang..tu saja je aku tambah..tp cuti tu mmg betul la)

ni plak pasal jeffry bukan nama sbnr tu..
semenjak ketiadaan puan bos, dia pon ntah mana²..
call tadapat, cuti x apply,sukasuki dia je...
gile berangin aku!

aku bukannya apa, tak aci aa si jefffry buat aku camni,
atleast gilir² la..
sehari dia cuti, sehari aku cuti, sehari dia cuti, 2hari aku cuti,
ni tak, tiap² hari dia...lepas dia, dia, dia...
abistu aku bila??

so, PERHATIAN KEPADA JEFFRY BUKAN NAMA SEBENAR!!!(kalau dia baca aaa kan)
esok sila datang ofis!!!!!
saya nak cuti jugaakkkkkkkk..

9 comments:

JD-Kiss said...

snoknye keje camtu..keja..cuti..keja..cuti..huhu

MOLY said...

ala .. siannyaa ...
tapi x syiok cuti keje cuti keeje
syiok keje keje . pastu cutii lelama ..

:D

Anonymous said...

yerla.. yerla..
esok aku dtg la..
aku bkn aper, wife aku bersalin la..
esok ko cuti ek..
aku tabagi tau puan boss..
okeh? kawtim ek~~

ijan said...

jeffry... jgn dtg gak esok. bior kn dia keras kat ofis tu. hihihi...

~chacha~ said...

jd:-
bg pihak jeffry nama sbnr, mungkin la dia seronok..tp bg pihak aku?tu semua tak adill..menci ai tau!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
lily:-
mmg aa x syiok..
tp bila da sorang² kat opis, mati akal dibuatnya.

~chacha~ said...

jeffry:-
argh!bila masa plak ko ada bini, ada anak?bukan ke ko bujang trang tang tang..sepak pungkoq kang..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
sultan:-
aihhh!apsal ko jahat sgt mcm jeffry ni

Qaseh Bidadari said...

nak kena babap ni si jeffrey!

13may said...

hehhe hehhe...

amik MC la cek ...huhhu

~chacha~ said...

mama:-
babap² ni tak bg sebarang kesan kat dia..kalau bole, usir je terus..ahah
gile jahat!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
tgeblasmei:-
MC??bole mmg bole..
tp tu utk ujung2 taun nnt..:)