Thursday, July 31, 2008

kucu kucu hota heii...

yabedabedu...
puan boss takde ni..mungkin dlm 2 minggu ...
seminggu dia g cuti² jmp shah rukh han..
seminggu lagi plak dia ada hal lain....
wah, gile syioookk aku dibuatnya..

tp tuh la..
smp hati puan boss tak ajak aku sekali pg cuti jmp shah rukh khan..
dah la dia tu idola aku....
sedih betul rasanya..
tp xpe la..aku redha..
kene la sedar sapa aku ni kan..
aku kan hanya sebutir eh seorang jaga sahaja di opis ni..
*nasib badan*

neway, selamat bercuti²an kat puan boss..
puan boss enjoy la habis² kat sana yer..
tp jgn lupa beli buah dada tangan tok saya..
ala..mcm tak biasa plak..

pastu, puan boss tok sah risau pasal opis n keje² ni..
nnt pepandai la saya handle..
lagipon dah lama saya tunggu peluang puan boss cuti panjang mcm ni..
sbbnya saya rasa nak tumpang buat party kat ofis ni..

sesapa yg nak join aku party kat ofis ni..
sila tinggalkan no tpon dan nama..
nnt aku kasi invitation kad..

6 comments:

eLLe said...

weyh weyh.. bos aku pun balik awal.. jap g kita party kat ofis ko je la eh..

Anonymous said...

baru citer kematian n kubor dh mula nak party.. al-fatihah..

Unknown said...

babe,
nnt ym me the details of the party yea.

to anon,tak baik sangka burok.org nak wat party tupperware jek.
nak dekat raya kan?
sesambil carik duit lebih,nak jugak ada bekas kuih baru.

agagagaga~~

kuchalana said...

wah2.. best ni.. kirim kad satu.. hi2

~chacha~ said...

eli:-
heheh..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
anon mak enon:-
yg pergi tetap pergi..
kita yg hidup perlu teruskan..
janji jgn lupe diri sgt..
:)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
chada:-
heheh..
i'will..
tp mcm susah je nak nmpk u onlien..
camne je?takot u terlepas pulak nnt party i ni..:)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
kuchalana:-
sila sertakan alamat ruma n no. public fone yg ada bg memudahkan kami utk menghubungi anda..

JD-Kiss said...

yaaa...party ape ni?cam best jerk! :)