Wednesday, July 9, 2008

sepi yang tak sepi

smlm balik keje g lepak ngn anne..
anne ni kawan baik aku since sekola rendah..
dulu mmg la selalu jumpa, tp skang sebulan sekali pon susah..
sbbnya masing² bz..
lgpon anne da ada family, so harusla dia utamakan laki n anaknya yg tercinta...

smlm tu kitorang gerak balik naik lrt sesama..
then truun kat ampang, coz anne park kete situ..
lepas amik kete dia, g ampang puteri amik anak dia plak kat nursery..
pastu anne ajak mkn kat fudkot sblh petronas blkg tu..
anne kata, makanan kat situ sedap..dia selalu pegi..
aku pon ikut aje..
1st time aku lepak makan situ..
makanan n layanan dia not bad..so next time bole dtg lg..

makan²..sembang²..layan kerenah baby..gossip²
sesedar da pkl 7 lebih..then kitorang pon gerak..
anne anta aku balik..
pastu masa on da way blk, eqasut sms tanya jd ke tak nak tgk sepi..
alamak, camne je..da xlarat sbnrnya nak lepak2 ni..
tp kalau x pg arini, bila lg..sok lusa budak tu nak start kelas..
so nak tanak aku pon ok aje...

dlm pkl 9 eqa amik aku..
then kitorang g mbo kat tmn dagang tu..
tgk disitu saja..dekat n senang..
sampai mbo dlm pkl 920 gitu..movie plak start pkl 10..
sementara movie start, kitorang terpaksa menebeng tp2 dinding..
gile takde tmpt duduk utk menunggu..ramai gile org nak tgk movie..
sembang punya sembang sesedar da 955 gitu..
aku pon membebel kat eqa bila bole masuk ni..penat da berdiri..
tetiba eqa terperasan kat board tu ada tulis note..dia kata tunda 15 minit..
perghh kene tunggu lagi..mensampah betul!!

ramai kata cite tu bes n touching la jgk..
tp bg aku, x la bes sgt..
sebabnya, kalau touching², confirm air mata aku meleleh punya..(jiwa halus beb!)
pastu confirm aku akan kusyuk n tawaduk..
tp x, aku mcm tasabar² nak tunggu dia abis
rasa mcm bosan teramat..
ntah kenapa ntah..
ke sebab aku tak sepi mcm cite sepi tu..
or aku terlebih sepi dr cite sepi tu..
banyak kemungkinanla kan..

papepon, congrats to khabir!

4 comments:

Uda said...

tak best sbb awak pikir nk balik umah tido jer kot....

p.s. tak sabar nk tgk bekmeng

~chacha~ said...

uda:-
hah!rasanya sebab tu la kot..
mmg ngantuk pon sbnrnya..:)

bekmeng??i pon tasabar...

Anonymous said...

anak anne umor berape dah?

~chacha~ said...

suhaila:-
1tahun bape bulan ntah..
;)